دوشنبه 7 آبان 1403

بحران بارسا جدی است: دنبال بدنساز در لینکدین!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بحران بارسا جدی است: دنبال بدنساز در لینکدین!

باشگاه بارسلونا آگهی عجیبی در لینکدین منتشر کرده و در آن اعلام کرده که به دنبال جذب مربی بدنساز است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند هفته اخیر با مشکلی جدی روبرو بوده که این تیم را عملا وارد بحرانی جدی کرده و آن مصدومیت بازیکنان مهم و کلیدی این تیم است. بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، ژول کنده، پدری، فرانکی دی یونگ و رافینیا با معضل مصدومیت دست به گریبان هستند و این اتفاق در حالی رخ داده که آنها شنبه دو هفته دیگر باید برابر رئال مادرید به میدان بروند که رقابتی حساس و تعیین کننده در صدر جدول لالیگا به حساب می‌آید. حالا به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه به فکر حل این مشکل جدی از راهی غیر عادی افتاده‌اند و به همین دلیل آگهی‌ای را در شبکه اجتماعی لینکدین منتشر کرده‌اند تا از فضای مجازی برای حل این بحران کمک بگیرند.

بارسلونا در این آگهی تاکید کرده که این کاری تمام وقت است و نیاز به توانایی بالا و آشنایی کامل با رشته بدنسازی برای کار با فوتبالیست‌های حرفه‌ای دارد و آنها آماده هستند تا درخواست‌های ارائه شده را به صورت کامل بررسی کنند. آنها همچنین توضیحات کاملی درباره ویژگی‌های این مربی بدنساز که مدنظر دارند ارائه کرده‌اند تا افرادی که خواهان همکاری با آنها هستند با جزئیات شرایط این باشگاه آشنا باشند.

این اقدام از سوی مدیران باشگاه بارسلونا توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده و بسیاری استفاده آنها از این تکنولوژی را تحسین کرده و عده دیگری هم مخالف پیدا کردن مربی بدنساز برای تیمی در این سطح با این شیوه هستند.

بحران بارسا جدی است: دنبال بدنساز در لینکدین! 2
بحران بارسا جدی است: دنبال بدنساز در لینکدین! 3