پنج‌شنبه 12 مهر 1403

بحیرایی: سپاهان ترس ندارد و به دنبال برد هستیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بحیرایی: سپاهان ترس ندارد و به دنبال برد هستیم

هافبک اصفهانی استقلال خوزستان که سابقه حضور در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، این هفته برابر این تیم قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در این فصل روند متفاوتی را دنبال می‌کند و برخلاف لیگ قبلی شرایط را در جمع مدعیان سقوط پیش نمی‌برد. با این حال شکست هفته گذشته برابر ملوان بندرانزلی کمی روند این تیم را با اختلال مواجه کرده است.

حامد بحیرایی، هافبک دفاعی استقلال خوزستان که در این فصل توانسته عملکرد مناسبی از خود به جا بگذارد، درباره دیدار مقابل ملوان بندرانزلی گفت: نمایش خوب و باکیفیتی از دو تیم شاهد بودیم و قطعا تماشاگران از این بازی بالاترین لذت و هیجان را بردند. علی‌رغم بارش باران هر دو تیم نمایش تهاجمی داشتند و خطرات زیادی روی دروازه‌ها شکل گرفت که خوراک هواداران است.

وی ادامه داد: ما برای کسب امتیاز در انزلی حاضر شده بودیم اما شرایط آنطور که پیش‌بینی می‌کردیم جلو نرفت. باخت تلخی برای ما بود اما لیگ ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا در ادامه مسیر به نتایج بهتری برسیم و در رتبه مناسبی کار را دنبال کنیم.

بحیرایی که سابقه حضور در سپاهان را در کارنامه دارد و در این فصل از فجرسپاسی راهی استقلال خوزستان شده، درباره تقابل این هفته تیمش برابر شاگردان مورایس گفت: مسلما می‌توان پیش‌بینی کرد با توجه به دیدگاه فنی هر دو تیم، بازی زیبایی از آب در بیاید. هم آقای بوژوویچ و هم مورایس تفکرات تهاجمی و به‌روزی دارند که سطح کیفی لیگ را افزایش داده است. با این حال طبیعی است که حریف به عنوان مدعی اصلی قهرمانی و صدرنشینی در این فصل کار را برای ما سخت کند.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم نمایش موفقی در این بازی به جا گذاشته و بدون اشتباه کار کنیم. حریف از بازیکنان خوب و باتجربه‌ای بهره می‌برد که یک غفلت می‌تواند کار را کاملا علیه ما کند. برای این بازی کاملا آماده هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم آنها را راضی به خانه برگردانیم.

او درباره قدرت حریف و برتری پرگل مقابل نماینده تاجیکستان در آسیا که آیا باعث نگرانی‌شان نمی‌شود اینطور پاسخ داد: مسلما ما با استقلال تاجیکستان تفاوت زیادی داریم و ما استقلال خوزستان هستیم و قهرمان اسبق ایران. سپاهان همانطور که گفتم بازیکنان باتجربه و بین‌المللی زیادی دارد اما برای تیم ما ترس نخواهد داشت و در هر بازی به دنبال موفقیت با پیراهن استقلال خوزستان و نتیجه لازم خواهیم بود. هافبک اصفهانی استقلال خوزستان درباره تقابل با تیم اسبق خود گفت: شش فصل در این تیم بودم و طبیعی است که آنجا یک بخشی از خاطره و احساس مرا به خود اختصاص دهد. با این حال اکنون به استقلال خوزستان تعهد دارم و بالاترین تلاش خودم را اینجا به نمایش خواهم گذاشت.