چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد

ژرژ ژسوس شب گذشته سنگین‌ترین شکست خود به عنوان سرمربی الهلال را متحمل شد.

به گزارش ورزش سه، الهلال چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین قرار گرفت با نتیجه 2-4 شکست خورد.

این باخت که به رکورد 34 پیروزی متوالی الهلال پایان داد، چهارمین شکستی است که الهلال در دو دوره سرمربیگری ژرژ ژسوس و طی 70 بازی تجربه کرده است.

الهلال در هفته سیزدهم فصل 2018-2019 لیگ عربستان و در اولین دوره حضور ژسوس، برای اولین بار با این سرمربی پرتغالی شکست خورد. این شکست با نتیجه 2-1 و مقابل الحزم اتفاق افتاد.

آبی‌پوشان سپس در دومین دوره سرمربیگری ژسوس، در مرحله گروهی جام ملک سلمان با نتیجه 2 بر 3 مغلوب السد قطر شدند و در ادامه در فینال همان تورنمنت با نتیجه 1 بر 2 برابر النصر شکست خورد.

الهلال شب گذشته برای اولین بار در مجموع دو دوره مربیگری ژسوس، با اختلاف دو گل شکست خورد و همچنین برای اولین بار در یک بازی 4 گل دریافت کرد.

لازم به ذکر است که اولین دوره حضور ژسوس در الهلال از جولای 2018 تا ژانویه 2019 بود و او در مجموع در 21 مسابقه هدایت این تیم عربستانی را بر عهده داشت.

ماموریت فعلی ژسوس نیز از ژوئیه 2023 آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. این سرمربی پرتغالی در این مدت در 49 روی نیمکت الهلال حضور داشته است.

بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد 2