سه‌شنبه 29 خرداد 1403

بذرپاش، رئیس جمهور را انتخاب و از این نامزد حمایت کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
بذرپاش، رئیس جمهور را انتخاب و از این نامزد حمایت کرد

روزنامه وطن امروز، نزدیک به مهرداد بذرپاش، وزیر راه دولت رئیسی در مطلبی در شماره امروز خود از قالیباف حمایت کرد. روزنامه وطن امروز، نزدیک به مهرداد بذرپاش، وزیر راه دولت رئیسی در مطلبی در شماره امروز خود از قالیباف حمایت کرد. این روزنامه نوشت: برای انتخاب کاندیدای نهایی باید چند نکته را مدنظر قرار داد:

روزنامه وطن امروز، نزدیک به مهرداد بذرپاش، وزیر راه دولت رئیسی در مطلبی در شماره امروز خود از قالیباف حمایت کرد.

این روزنامه نوشت: برای انتخاب کاندیدای نهایی باید چند نکته را مدنظر قرار داد:

1- اقبال عمومی و نتیجه نظرسنجی‌ها: یکی از گزاره‌های مهم در انتخاب کاندیدای نهایی، وضعیت رای وی است. قاعدتا کاندیدای نهایی باید در نظرسنجی‌ها اقبال عمومی بیشتری داشته باشد.

2- قابلیت جذب رأی سایر کاندیداها: یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب کاندیدای نهایی باید لحاظ شود، اطمینان از اضافه شدن سبد سایر کاندیداهای جبهه انقلاب به سبد وی است.

3- حفظ معادله رقابت و جلوگیری از ایجاد فضای هیجانی و دوقطبی: کاندیدای نهایی نباید فردی باشد که با رقیب ایجاد دوقطبی کند و رای او را بالا ببرد. انتخابات دوره یازدهم انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 1392 یک تجربه واضح و درس‌آموز برای جبهه انقلاب از تاکتیک‌های رقیب در دوقطبی‌سازی و تغییر معادله رقابت بود.

یکی از ملاحظات مهم برای انتخاب کاندیدای نهایی جبهه انقلاب این است که زمینه‌های فعال شدن گسل‌های رای اعتراضی و ترغیب قشر خاکستری برای رای دادن به کاندیدای رقیب را فراهم نکنند، انتخابات 92 نشان داد چگونه قابلیت رای اعتراضی در یک زمان کوتاه ممکن شد.

بهترین گزینه برای رئیس دولت کسی که کار اجرایی کرده است و کارنامه روشنی از عملگرایی در حوزه خدمت به مردم دارد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

بذرپاش، رئیس جمهور را انتخاب و از این نامزد حمایت کرد 2
بذرپاش، رئیس جمهور را انتخاب و از این نامزد حمایت کرد 3