جمعه 7 اردیبهشت 1403

جواد عزتی

جواد عزتی

خبرگزاری تسنیم

آمار فروش فیلم‌های درحال اکران سینماهای سراسر کشور نشان می‌دهد با آغاز اکران فیلم مست عشق از روز چهارشنبه ظاهرا دوران پیش‌تازی کمدی‌های درحال اکران روبه پایان است و شاهد رشد 70 درصدی مخاطبان سینما نسبت چهارشنبه و پنج شنبه گذشته بوده ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان 589 هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حداکثر تراکنش خرید از هر کارت‌پرداخت و نیز کلیه کارت‌های پرداخت متعلق به مشتری حقیقی، به روزانه مبلغ دو میلیارد ریال افزایش می‌یابد. کنترل آستانه مذکور در خصوص هر کارت بر عهده مؤسسه اعتباری صادرکننده کارت پرداخت است. حداکثر تراکنش خرید از هر کارت‌پرداخت و نیز کلیه کارت‌های پرداخت متعلق به مشتری حقیقی، به روزانه مبلغ دو میلیارد ریال افزایش می‌یابد. کنترل آستانه مذکور در خصوص هر کارت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از کشمکش ده ساله بر سر پخش سریال «سرزمین مادری» در نهایت اعلام شد این سریال قرار است به صورت آنلاین از یک پلتفرم پخش شود. سرزمین مادری شهاب حسینی و جواد عزتی و هنگامه قاضیانی را به شبکه نمایش خانگی فرستادند. پس از کشمکش ده ساله بر سر پخش سریال «سرزمین مادری» در نهایت اعلام شد این سریال قرار است به صورت آنلاین از یک پلتفرم پخش شود. سرزمین مادری شهاب حسینی و جواد عزتی و هنگامه قاضیانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگردان «عروس خیابان فرشته» با اشاره به اینکه این فیلم اثری کمدی و خانوادگی است، تأکید کرد برای موفقیت یک فیلم، فیلمنامه خوب از حضور بازیگر چهره مهم‌تر و تأثیرگذارتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عده‌ای از فیلمسازان این روزها سخت مشغول ساخت کمدی‌های گیشه‌پسندی هستند که از این راه فروش خوبی نیز به دست آورده‌اند. در این میان نکته قابل‌توجه این است که گیشه سینمای ایران چند سالی است که با فیلم‌های کمدی و طنز اشغال شده است. برای اثبات این مدعی کافی است نگاهی به لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران بیاندازیم که تا رتبه پانزدهم آن، که متعلق به فیلم «ملاقات خصوصی» است، خبری از گونه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه هم میهن نوشت: گیشه سینمای ایران چند سالی است که با فیلم‌های کمدی و طنز اشغال شده است. برای اثبات این مدعی کافی ا‌ست نگاهی به لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران بیاندازیم که تا رتبه پانزدهم آن، که متعلق به فیلم «ملاقات خصوصی» است، خبری از گونه‌های دیگری از سینما نیست.

خبرگزاری تسنیم

بررسی تعداد مخاطبان سینما در هفته پایانی فروردین نشان می‌دهد تعداد مخابان سالن‌های سراسر کشور نسبت به هفته سوم فروردین رشد 18 درصدی را تجربه کرده و آمارها نشان می‌دهد پرویزخان از رقابت با سایرین جا مانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سینمای ایران در هفته پایانی فروردین ماه با حضور 589 مخاطب توانست بیش از 13 میلیارد بفروشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نگین عبداللهی بازیگر سریال ترش و شیرین متولد شهریور 1365 در تهران است. نگین عبداللهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. نگین عبداللهی فعالیت هنری خود را از سال 1386 آغاز کرده است و با ایفای نقش در سریال «ترش و شیرین» کاری از رضا عطاران اولین تجربه خود را رقم زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سینمای ایران در هفته گذشته با اکران هشت فیلم سینمایی با 615 هزار مخاطب، 33 میلیارد تومان فروش را تجربه کرد.

وب‌گاه گسترش

فیلم "تمساح خونی" که اولین اثر جواد عزتی است، با فروش فوق‌العاده‌ای نزدیک به 19 میلیارد تومان، صدرنشین جدول فروش فیلم‌ها شد و از مرز 100 میلیارد تومان عبور کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس جدید احسان علیخانی که ریزش موی شدید سر او را نشان می دهد خبرساز شد. عکس جدید احسان علیخانی که ریزش موی شدید سر او را نشان می دهد خبرساز شد. به گزارش عرشه آنلاین، عکس جدید احسان علیخانی با مه‌لقا باقری (همسر جواد عزتی) که تغییرات احسان علیخانی با واکنش زیادی روبرو بود

وب‌گاه خبر آنلاین

نگاهی به چند سریال که مردم بخاطر استفاده از لهجه یا نشان دادن اشتباه فرهنگ آن شهر به سازندگانش اعتراض کردند.

وب‌گاه عصر ایران

این یک رکورد شگفت‌انگیز برای یک فیلم اولی است و قطعا راز فروش را باید با نام جواد عزتی گره زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان برنامه و بودجه از استخدام 70 هزار معلم در سال 1403 خبر داد. رئیس سازمان برنامه و بودجه از استخدام 70 هزار معلم در سال 1403 خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: امسال70 هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند.