دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

برآورد خسارت منازل مددجویان کمیته امداد / آمادگی 400 مرکز نیکوکاری برای کمک به زلزله زدگان

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برآورد خسارت منازل مددجویان کمیته امداد / آمادگی 400 مرکز نیکوکاری برای کمک به زلزله زدگان

عزیز سهندی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به جزئیات خانه‌های مددجویان کمیته امداد در خوی، اظهار کرد: از زمان وقوع زلزله 5.9 ریشتری در شهرستان خوی، ما به همراه 3 اکیپ مددکار و ناظر مسکن در قالب تیم های سه نفر در منطقه زده زلزله خوی حاضر شدیم.

وی افزود: در مجموع 70 روستا در پی وقوع زلزله در خوی آسیب های کلی و جزیی دیده اند که تاکنون این اکیپ های ارزیاب 25 روستا را مورد بررسی قرار داده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه ادامه داد: حدود 400 مرکز نیکوکاری و دفاتر امداد بسیج شده اند تا کمک های مردمی را آماده و به دست مددجویان برسانند. بیشتر به وسایل گرمایشی برقی، نان و اقلام غذایی کنسرو شده و مواد غذایی بسته بندی نیاز است که کمک شود.

وی ادامه داد: ما در استان خود این اقدامات را انجام می دهیم و در صورت نیاز به استانهای همجوار اعلام خواهد شد کما اینکه این که این نیاز تاکنون اعلام نشده است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید عزیز سهندی کمیته امداد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی تخریب منازل مددجویان این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است