چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سید روح الله خمینی

سید روح الله خمینی

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از سندهایی که در آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی وجود دارد، موافقت اداره کل سوم ساواک با درخواست معصومه حائری برای صدور گذرنامه جهت مسافرت به عراق را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن وزوایی از نخستین دانشجویان پیرو خط امام بود که در جریان راهپیمایی ضد سیاست‌های مداخله‌گرایانه آمریکا در ایران، در سالروز کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی و سالگرد تبعید امام خمینی (ره) عهده‌دار حرکتی شد که رهبر انقلاب، از آن با تعبیر بدیع «انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول» یاد فرمودند.

خبرگزاری تسنیم

پرونده هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در شرایطی بسته می‌شود که استقلال و پرسپولیس، مدعیان اصلی قهرمانی کار سختی در پیش دارند.

خبرگزاری دانشجو

معاون توسعه اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

وب‌گاه عصر ایران

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از معلمان سراسر کشور فردا 12 اردیبهشت با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

خبرگزاری دانشجو

فرزند آیت‌الله مرتضی حائری یزدی (و نوه مؤسس حوزه علمیه قم)، عروس امام خمینی (ره) و همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی که همراه پدرش در تبعید بود و در تبعید شهید شد؛ هر کدام این نسبت‌های خانوادگی کافی بود تا معصومه حائری یزدی تحت نظر و مراقبت ساواک باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) درباره اعتراضات اخیر دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: کسی فکر نمی‌کرد صدای مظلومیت انسان‌ها در دانشگاه‌های آمریکا شنیده شود ولی وقتی بحث مقابله با ظلم مطرح شود، جان انسان‌ها همراه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی شمس آذر قزوین مقابل پیکان تهران آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با بیان اینکه، عقلانیت وجه غالب عملیات وعده صادق بود، گفت: عبور از لایه پدافندی ناتو و سپر پدافندی رژیم صهیونیستی دست برتر جمهوری اسلامی ایران در عملیات صادق بود.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان مرکزی گفت: بازی 2 تیم فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در قالب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، فردا (چهارشنبه) بدون حضور هواداران تیم اراکی در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

اگر بخواهیم یک کالایی مانند زمین در یک شهر جدید صد هزار نفری تا یک میلیون نفری در حاشیه کلان شهری مانند تهران تولید کنیم که برای مصرف کنندگان هم همان مطلوبیت نسبی شهر تهران را داشته باشد باید حداقل یک درصد تا ده درصد از ساختار اداری دولت درآن شهر مستقر شود تا این شهر جدید صرفا یک شهر خوابگاهی نباشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: شهر هوشمند مکانی ممتاز برای توسعه پایدار اقتصادی - صنعتی بوده که برای سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه تسهیلات 500 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار مردمی معاون قوه قضاییه و مسئولان قضایی و شهری شهرری، بیش از 100 نفر مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کردند.