سه‌شنبه 1 خرداد 1403

براهیم دیاز و برایان ساراگوسا / از فوتسال نوجوانان تا نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
براهیم دیاز و برایان ساراگوسا / از فوتسال نوجوانان تا نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ!

براهیم دیاز و برایان ساراگوسا امشب در حالی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به میدان می‌روند که در شهر زادگاهشان فوتبال را از بازی در یک تیم فوتسال نوجوانان آغاز کرده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز 24ساله و برایان ساراگوسای 22ساله هر دو اهل شهر مالاگا در اسپانیا هستند و در یک محله به دنیا آمده و بزرگ شدند.

هم‌شهری و هم‌محله‌ای بودن این دو فوتبالیست را در اسپانیا خیلی‌ها می‌دانند ولی کمتر کسی باخبر است که این دو فوتبالیست جوان با وجود تفاوت سنی، فوتبال را از بازی کردن در یک تیم فوتسال آغاز کردند. آنها حالا به عنوان بازیکن دو غول فوتبال اروپا باید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم بروند. براهیم دیاز با پیراهن رئال مادرید و برایان ساراگوسا با پیراهن بایرن مونیخ.

براهیم 10 ساله بود که به تیم فوتسال اف‌سی هومیلادرو پیوست. تیمی با یک اسم عجیب که به این صورت ترجمه می‌شود: اف‌سی فروتن‌ها! البته علت این اسم عجیب این است که در شهر مالاگا محله‌ای به همین نام وجود دارد.

مالک این تیم فوتسال کسی نیست جز پدر براهیم دیاز که مربی‌گری تیم را هم بر عهده دارد. برایان ساراگوسا با اشاره به خاطرات کودکی‌اش با براهیم دیاز به مارکا گفت:" خیلی خوشحالم که با براهیم در لیگ قهرمانان بازی می‌کنم. ما در یک تیم فوتسال بودیم و پدر براهیم مربی‌مان بود. او از من بزرگتر است ولی ما در یک تیم بودیم و با هم فوتسال بازی می‌کردیم".

امشب با اینکه براهیم و برایان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان حضور دارند ولی دست‌کم در آغاز بازی را از روی نیمکت تماشا خواهند کرد. باید دید امکان دارد شاهد به میدان رفتن این دو دوست دوران کودکی در آلیانز آره‌نا باشیم؟

براهیم دیاز و برایان ساراگوسا / از فوتسال نوجوانان تا نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ! 2