چهارشنبه 13 تیر 1403

برای آنفالو کردن ستاره‌های سابق عجله داشتند / رئال مادرید به کروس و ناچو پشت کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای آنفالو کردن ستاره‌های سابق عجله داشتند / رئال مادرید به کروس و ناچو پشت کرد!

باشگاه رئال مادرید حساب‌های تونی کروس، ناچو فرناندز و خوسلو که رسما از این تیم جدا شده‌اند را در اینستاگرام آنفالو کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حساب رسمی رئال مادرید در اینستاگرام در دنبال کردن افراد وسواس دارد و در حال حاضر تنها 55 نفر را دنبال می‌کند که اکثر قریب به اتفاق آنها بازیکنان رئال هستند.

رئال درحالیکه با 163 میلیون دنبال‌کننده پرطرفدارترین باشگاه فوتبال دنیا در شبکه اجتماعی اینستاگرام حساب می‌شود اما تنها 55 حساب کاربری را دنبال می‌کند. درحالیکه در این فهرست کوتاه نام جدیدترین ستاره‌های رئال، کیلیان امباپه و اندریک دیده می‌شود اما امروز مشخص شد که رئال خیلی زود نام سه ستاره بزرگش که در همین روزها رسما از باشگاه جدا شده‌اند را از این فهرست خط زده است.

دیروز تونی کروس با انتشار پستی در اینستاگرام خودش با هواداران رئالی بار دیگر خداحافظی کرد و به آنها یادآور شد با اینکه قبلا در مراسمی باشکوه خداحافظی کرده ولی رسما از اول جولای دیگر بازیکن رئال نخواهد بود. این درباره ناچو و خوسلو هم صادق است.

باشگاه رئال مادرید منتظر نماند و امروز بلافاصله بعد از جدا شدن رسمی کروس، ناچو و خوسلو این سه نفر را آنفالو کرد. از این پس دیگر نام تونی کروس در فهرست دنبال‌شده‌های اینستاگرام رئال مادرید در کنار بزرگانی مثل مودریچ، وینیسیوس، بلینگام، رودریگو، کارواخال و دیگران دیده نمی‌شود.

برای آنفالو کردن ستاره‌های سابق عجله داشتند / رئال مادرید به کروس و ناچو پشت کرد! 2
برای آنفالو کردن ستاره‌های سابق عجله داشتند / رئال مادرید به کروس و ناچو پشت کرد! 3
برای آنفالو کردن ستاره‌های سابق عجله داشتند / رئال مادرید به کروس و ناچو پشت کرد! 4