یک‌شنبه 27 خرداد 1403

برای اتحادیه فوتبال متاسفم / اولین واکنش ستاره برزیلی به اتهام شرط‌بندی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای اتحادیه فوتبال متاسفم / اولین واکنش ستاره برزیلی به اتهام شرط‌بندی!

لوکاس پاکتا به اتهام شرط‌بندی که از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس به او وارد شده است واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس امروز رسما لوکاس پاکتا را به نقض قوانین شرط‌بندی متهم کرد. اتحادیه اعلام کرد در بررسی رفتار این ستاره برزیلی در فصل 2022 و 2023 به این نتیجه رسیده که رفتار او که منجر به دریافت چهار کارت زرد شده مشکوک است. اتحادیه می‌گوید در بررسی بیشتر به این نتیجه رسیده که پاکتا به دلیل شرط‌بندی این کارت‌ها را عمدا دریافت کرده است.

پاکتا در اولین واکنش به این اتهام‌ها گفت هر آنچه علیه او مطرح شده را به شدت تکذیب می‌کند. او گفت در این مدت با اتحادیه همکاری کامل داشته و از آنچه توسط اتحادیه علیه او منتشر شده ابراز تاسف می‌کند.

حالا که پاکتا توسط اتحادیه فوتبال به نقض قوانین شرط‌بندی متهم شده، پرونده او برای بررسی به یک کمیسیون مستقل ارجاع داده می‌شود. اگر این کمیسیون حکم به مجرم بودن او بدهد لوکاس پاکتا با محرومیت مواجه خواهد شد.

پاکتا که گفته می‌شود تابستان امسال به صورت جدی مورد توجه منچسترسیتی قرار دارد در واکنش به اتهام‌های اتحادیه فوتبال انگلیس گفت:" از تصمیم اتحادیه فوتبال برای متهم کردنم واقعا شگفت‌زده شده و عصبانی و ناراحتم. من در 9 ماه گذشته در تمام مراحل تحقیقات با آنها همکاری کامل داشتم و هر اطلاعاتی که در اختیارم بود را به اتحادیه ارائه دادم. من به این وسیله همه اتهامات را اساسا تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم با تمام قوا از خودم دفاع خواهم کرد".

برای اتحادیه فوتبال متاسفم / اولین واکنش ستاره برزیلی به اتهام شرط‌بندی! 2