سه‌شنبه 10 مهر 1403

برای اولین بار یک شرکت ایرانی عملکرد ماهواره در فضا را بیمه کرد / پرتاب ماهواره‌های بخش خصوصی در راه است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برای اولین بار یک شرکت ایرانی عملکرد ماهواره در فضا را بیمه کرد / پرتاب ماهواره‌های بخش خصوصی در راه است + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رویداد فضایی سهیل به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در ین رویداد علاوه بر برپایی نمایشگاه پیرامون دستاوردهای فضایی، سخنرانان و مسئولین کشوری و لشکری نیز حضور داشتند. این مراسم در دو روز دوشنبه و سه سه شنبه (24 اردیبهشت و 25 اردیبهشت) برگزار می‌گردد. حسن سالاریه در مراسم اولین دوره رویداد ملی فضایی سهیل گفت: در قدرت ماهواره‌ها،...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رویداد فضایی سهیل به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در ین رویداد علاوه بر برپایی نمایشگاه پیرامون دستاوردهای فضایی، سخنرانان و مسئولین کشوری و لشکری نیز حضور داشتند. این مراسم در دو روز دوشنبه و سه سه شنبه (24 اردیبهشت و 25 اردیبهشت) برگزار می‌گردد.

حسن سالاریه در مراسم اولین دوره رویداد ملی فضایی سهیل گفت: در قدرت ماهواره‌ها، رسیدن به دقت 1 تا 2 متر برای ما در دسترس است و تا دقت چند سانتی‌متر هم می‌توانیم دست پیدا کنیم. تعداد ماهواره‌ها دارد زیاد میشود و داریم برای کشور بازارسازی میکنیم تا تصاویر ماهواره خرید و فروش شود. وی ادامه داد: در تلاشیم با صندوق‌های خطرپذیر و بیمه‌ها ارتباط برقرار کنیم و برای اولین بار یک شرکت ایرانی عملکرد ماهواره در فضا را بیمه کرد.