دوشنبه 11 تیر 1403

برای اینکه جاسوسی نکنند در کمپ تمرین کردیم / سرمربی دانمارک: آلمان بدشانس بود که به ما خورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای اینکه جاسوسی نکنند در کمپ تمرین کردیم / سرمربی دانمارک: آلمان بدشانس بود که به ما خورد!

کسپر هیولماند، سرمربی دانمارک، در آستانه بازی با آلمان برای ژرمن‌ها خط و نشان کشید و گفت تیمش از حریف نمی‌ترسد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دانمارک که با سه تساوی در مرحله گروهی یورو 2024 به عنوان تیم دوم گروه C پشت سر انگلیس راهی مرحله یک‌هشتم شده در این مرحله کار دشواری دارد و باید به مصاف آلمان برود.

دانمارکی‌ها با تیمی مواجه هستند که با عملکرد خوب در مرحله گروهی به عنوان یکی از مدعیان اصلی شناخته می‌شود. ولی سرمربی دانمارک در نشست خبری خود گفت با اینکه آلمان را مدعی اصلی می‌داند ولی این بدشانسی آلمان است که با دانمارک مواجه شده است.

علت تمرین نکردن کریستین اریکسن؟ مشکل مصدومیت فوتبالی نیست. کریستین امروز صبح که بیدار شد معده‌اش به هم ریخته بود و ما گفتیم که تمرین نکند. خوشبختانه وضع او تا الان کمی بهتر شده و امیدواریم به زودی کاملا خوب شود و برای فردا آماده باشد.

اگر اریکسن نرسد، پلن بی شما برای بازی با آلمان چیست؟ ما همیشه پلن بی داریم. برای همه بازیکنان. کریستین، یانیک یا هر بازیکن دیگری که نتواند بازی کند ما برایش جانشین داریم و از این نظر مشکلی نیست.

آلمان اگر بخواهد ما را ببرد باید خیلی خوب باشد! من شخصا معتقدم آلمان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این یورو است. ولی متاسفانه آنها فردا باید به مصاف ما بروند. آنها تیم باکیفیتی هستند ولی ما هم همینطور. آنها فردا اگر بخواهند ما را شکست بدهند باید خیلی خوب باشند.

فردا ظاهرا وضع آب و هوایی دورتموند جالب نیست، نگران نیستی؟ نه، به این مساله اصلا فکر نکرده‌ام. من فقط به فکر بازی هستم. هر اتفاقی بیفتد همان موقع برایش فکر می‌کنیم. ما می‌توانیم از پس هر شرایط دشواری برآییم.

چرا هویلوند که امید اول گلزنی دانمارک بود تا حالا گل نزده؟ درست است که ما در گلزنی مشکلاتی داشتیم. ولی این مشکل تنها مهاجمان نیست. گلزنی یک کار تیمی است و ما نتوانستیم راسموس را آنطور که باید تغذیه کنیم. او در زمان مناسب در محوطه جریمه بوده ولی مشکل از کل تیم بود که توپهای خوبی به او نرساند. چرا در استادیوم بازی فردا تمرین نکردید و در کمپ تمرین کردید؟ ما نمی‌توانستیم انتظار داشته باشیم که هیچ دوربینی در استادیوم نباشد. زمان کافی هم برای چک کردن نداشتیم. نمی‌خواستم نگرانی این را داشته باشم که شاید از ما جاسوسی بشود. برای همین تصمیم گرفتیم تمرین امروز را در کمپ خودمان برگزار کنیم.

برای اینکه جاسوسی نکنند در کمپ تمرین کردیم / سرمربی دانمارک: آلمان بدشانس بود که به ما خورد! 2