دوشنبه 26 شهریور 1403

برای جامه عمل پوشیدن به رویای مردم هرمزگان؛ / تیمی که ویسی دو هفته‌ای ساخت (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای جامه عمل پوشیدن به رویای مردم هرمزگان؛ / تیمی که ویسی دو هفته‌ای ساخت (عکس)

هواداران هرمزگانی کم‌کم خاطرات خوش لیگ برتر را فراموش می‌کردند که از ابتدای تابستان گرم امسال، زمزمه‌هایی دلگرم کننده به گوششان رسید!

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از تجربه موفق تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس که این روزها توانسته خودش را در میان غول های این رشته در ایران به رتبه های بالایی جدول رده بندی برساند، مدیران ارشد شرکت پالایش نفت بندرعباس به رویای چندین ساله بندرعباسی‌ها جامه حقیقت پوشاندند؛ خرید امتیاز و حضور در لیگ آزادگان. اما ماموریت سخت بعدی، آماده کردن تیم در زمانی کمتر از یک ماه بود و در فرصتی کم و انتظار زیاد هواداران هرمزگانی این ماموریت مهم به یک جنوبی نام‌آشنا یعنی عبدالله ویسی که با مسیر موفقیت در این رقابت ها و همینطور فرمول صعود آشناست. ویسی در همان ابتدا به مردم هرمزگان قول داد تیمی بسازد که از دیدنش لذت ببرند؛ تیمی که تلفیقی از جوانان مستعد و باتجربه هرمزگانی با بازیکنان باتجربه لیگ برتری و لیگ آزادگان باشد و حالا به زودی مردم شاهد آغاز رقابت های لیگ دسته اول خواهند بود و امیدوارند ویسی توانسته باشد با وجود زمان محدودی که در اختیار داشت، تیمی رقابتی بسازد.

در این میان محمد قادری و عرفان گل‌محمدی دو بازیکنی هستند که ویسی با تجربه لیگ برتری روی آنها حساب باز کرده و البته این در حالی ست که ویسی به استعدادهای جوان هرمزگانی نیز فرصت عرض اندام داده و نفراتی نظیر عمر محمدی مهاجم 19 ساله، مجتبی پور علی هافبک 20 ساله رودانی و معین رنجبریان وینگر سرعتی فصل پیش شناورسازی را به فهرست نفرات خود در فصل مارتن گونه پیش رو اضافه کرده است. همچنین عباس براهویی و مرتضی رییسی دو هرمزگانی کادر فنی پالایش نفت هستند که چشم فوتبالدوستان این منطقه ازکشور به عملکرد آنها خیره خواهد شد. نکته قابل ذکر اینکه تمامی لیست زیر 21 سال پالایش متعلق به جوانان هرمزگانی از اقصی نقاط هرمزگان هستند؛ سهیل جمالی‌پور، عبدالحسین مرادی، مجتبی مرادی، مصیب نورالدینی، علی نادری پور و شایان خادمی که دروازه بان سوم تیم است از جمله این نفرات هستند. البته ویسی که تجربه زیادی از مربیگری در لیگ یک دارد از اهمیت فاکتور تجربه هم در تیمش غافل نشده و نفراتی نظیر مسلم حق‌شناس و مهدی امینی را به عنوان دو گلر باتجربه به تیمش اضافه کرده است.

از دیگر مهره های باتجربه تیم پالایش، احسان علوان‌زاده بازیکن تیم پرسپولیس است که به همراه دیگر بازیکن جوان پرسپولیس یعنی امید فهمی ترکیبی از جوانی و تجربه هستند. علاوه بر این دو بازیکن نام هایی چون میلاد شعبانلو، محمد آل شاخه، رحیم آلبوغبیش، میلاد باقری، محمد چهارمحالی، امیرحسین فرهادی هم از دیگر بازیکنان باتجربه و شناخته شده تیم ویسی هستند که قرار است در مسیر دشوار پیش رو به کمک ویسی بیایند. حالا هواداران هرمزگانی با علم به فرصت بسیار کم آماده سازی تیم محبوبشان، بسیار امیدوارند تیمی که ویسی به همراه کادر مربیگری خود آماده کرده‌اند، فوتبالی منسجم و هدفمند را ارائه بدهد و در مصاف اول مسابقات برابر آریو در اسلامشهر بتواند نتیجه امیدوارکننده‌ای را روز 19 شهریورماه کسب کند.

برای جامه عمل پوشیدن به رویای مردم هرمزگان؛ / تیمی که ویسی دو هفته‌ای ساخت (عکس) 2
برای جامه عمل پوشیدن به رویای مردم هرمزگان؛ / تیمی که ویسی دو هفته‌ای ساخت (عکس) 3