چهارشنبه 28 شهریور 1403

برای فوتبال ملی احساس خطر می‌کنم؛ / حدادیان: می‌خواهیم جزو 5 تیم بالای جدول باشیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای فوتبال ملی احساس خطر می‌کنم؛ / حدادیان: می‌خواهیم جزو 5 تیم بالای جدول باشیم

مالک باشگاه نساجی می‌گوید در مازندران تنهاست و از مسئولان این استان حسابی گلایه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا حدادیان مالک نساجی 24 ساعت شلوغ را پس از شکست قرمزپوشان در یزد مقابل چادرملو پشت سر گذاشت. او که با حکم خود خطیر را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب کرد و با استعفای ساکت موافقت نکرد، مقابل خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد.

او حرف هایش را اینطور آغازکرد: ما این تغییر و تحولات را پیش بینی کرده بودیم. به امید خدا خود آقای خطیر که بچه مازندران و قائمشهر هستند به امید خدا با درایت بقیه دوستان بتوانند تیم را به بالاترین سطح ممکن برسانند.

او سپس درباره هدفگذاری باشگاه و تیم بیان کرد: می خواهیم از این شرایط خارج شویم. می خواهیم در 4، 5 رده دیگر باشیم. یکی دو بازیکن دیگر خارجی به تیم اضافه می شوند. تیم واقعا استحقاقش را دارد و با یکی دو بازیکن تیم تقویت می شود. باز هم امکان تقویت داریم. امیدوارم به تیم کمک کنند تا به هدف هایی که داریم برسیم. از آقای خطیر خواستم که تیم های آکادمی به تیم بزرگسالان بازیکن بدهند. البته الان هم داریم ولی باید شرایط بهتر بشود و بهتر کار کنند تا نظر کادر فنی بزرگسالان را جلب کنند.

از حدادیان درباره مشکلات زیر ساخت در ایران گفت: من یک چیز جالب به شما بگویم. زمین چمن ما الان کیفیت مطلوبی دارد. من دوبی بودم و بازدیدی از کمپ شباب الاهلی داشتم. بچه هایی که زیر 14 سال هستند در زمین های جداگانه تمرین می کردند. 4 زمین داشتند. ما باید سخت افزارهایمان را درست کنیم. لیگ ایران باید قوی بشود تا تیم ملی قوی بشود. اخیرا بازیکنی مثل آزمون و طارمی به لیگ اضافه شده اند؟ نه نداریم. من احساس خطر برای تیم ملی می کنم. کارد به استخوان رسیده است. یکی از دلایلی که نتوانستیم در شمال تمرین کنیم، همین مسئله چمن است.

او ادامه داد: من یک مسئولیت اجتماعی انجام می دهم. در نساجی بازی ها دنبال می شود. ما با تیمی که بودجه سالیانه هزارمیلیاردی دارد من چه رقابتی می توانم بکنم؟! آن پول هم از بیت المال است. حالا شما تراکتور را بگذارید کنار. اگر شما می خواهید لیگ خوب داشته باشید، باید حقوق ما داده شود. حق پخش، بلیت فروشی و... لیگ حرفه ای یعنی چه؟!

 حدادیان در واکنش به این سوال که چرا در استان مازندران تنهاست بیان کرد:ما از کسی چیزی نخواستیم و خیال شان راحت است. می گویند تیم در حال اداره شدن است. این تیم برای کل استان مازندران است و باید بیایند وسط. باید کمک کنند. تیم های دیگر هم مسئولینش کمک می کنند. کار استادیوم وطنی را هم خودمان می کنیم. خیلی گلایه از مسئولان مازندران دارم. هیچ اهمیتی به تیم نساجی نمی دهند. مردم گناره دارند. من واقعا اگر کسی باشد که تیم را حمایت کند، امتیاز رامی فروشم. من فقط به خاطر مردم هستم و هیچ منفعت و سودی ندارم. فقط هزینه است. بروند قوانین را بخوانند و بعد بیایند بگویند سودی دارد اداره تیم خصوصی یا ندارد.

برای فوتبال ملی احساس خطر می‌کنم؛ / حدادیان: می‌خواهیم جزو 5 تیم بالای جدول باشیم 2