چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه فرارو

جاده ناامنی نامتناهی‌ست و پایانی بر آن متصور نیست. گفتار و عمل هر منصوب و منسوبی می‌بایست با فهمی عقلایی از امنیت ملی تنظیم شود. متأسفانه، گاهی ادبیات برخی منصوبان و منسوبان فاقد پیوست‌های نظری و عقلایی امنیت ملی است. در پروژه امنیت ملی ایران، برخلاف ادوار قبل قدرت انتخاب و امکان مانور قابل توجهی وجود ندارد لذا باید شجاعانه از تک‌تصمیم‌های جریان‌ساز و پایدار دفاع کرد.

خبرگزاری دانشجو

تیم‌های چادرملو اردکان، مهرگان نور، فولاد سیرجان ایرانیان، سایپا تهران، گیتی‌پسند اصفهان و طبیعت در هفته دوم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های والیبال چادرملو اردکان، مهرگان نور، فولاد سیرجان ایرانیان، سایپا تهران، گیتی‌پسند اصفهان و طبیعت در هفته دوم لیگ برتر موفق به شکست حریفان خود شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان عصرچهارشنبه 18 مهرماه تیم تازه لیگ برتری مهرگان نور در بازی خانگی درسالن امام خمینی (ره) این شهر میزبان تیم شهرداری ارومیه بود و در نهایت میهمان خود را با نتیجه قاطع 3 بر صفر با شکست بدرقه کرد. نوری‌ها در این دیدار در سه دست متوالی با امتیازهای (25 بر 18)، (25 بر 15) و (25 بر 22)...

وب‌گاه مشرق نیوز

نگاهی به داده‌های استانی هزینه - درآمد خانوارها اطلاعات قابل تأملی دارد. یکی از این موضوعات، مسئله مسکن است. طبق داده‌های مرکز آمار، یکی از بزرگ‌ترین هزینه‌های خانوارهای شهری کشور، هزینه مسکن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته دوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه، 18 مهر با 6 دیدار در شهرهای سیرجان، نور، تهران (دو بازی)، مشهد و رفسنجان پیگیری شد. در یکی از دیدارهای این هفته فولاد سیرجان ایرانیان که مدافع عنوان قهرمانی است و هفته اول استراحت داشت، میزبان شاگردان پیمان اکبری یعنی پیکان تهران بود. شاگردان بهروز عطایی در فولاد که به تازگی قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شدند و از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر هیات دولت اعلام کرد که با برگزاری جلسات عادی و فوق‌العاده ظرف دو هفته آینده بودجه تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

رئیس جمهور از استانداران خراسان رضوی، فارس و یزد، خواست برای رفع کمبود در حوزه فضا‌های آموزشی، استفاده بهینه از ظرفیت‌های استان‌های محل ماموریت خود و رسیدگی جدی به محرومان تلاش کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید کامل تقوی‌نژاد در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: از هفته آینده روند بررسی بودجه 1404 آغاز می‌شود، ارقام در ستاد اقتصادی مشخص شده‌اند و کلیات بودجه نیز مشخص شده و ان‌شاءالله با برگزاری جلسات عادی و فوق‌العاده ظرف دو هفته آینده بودجه تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود. وی افزود: در جلسه امروز استانداران خراسان جنوبی، فارس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر هیات دولت ابراز امیدواری کرد ظرف دو هفته آینده بودجه تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

خبرگزاری مهر

تعداد دانشگاه‌های ایران در رتبه‌بندی تایمز 2025 از 73 موسسه به 84 موسسه افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مدیرکل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، صبح روز شنبه 21 مهرماه با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای استانداران خراسان رضوی، فارس و یزد، از آنان خواست همه تلاش خود را برای تحقق گفتمان وفاق ملی و به کارگیری مدیران بر اساس توانمندی‌ها فارغ از جنسیت و باور و قومیت به کار بگیرند.