شنبه 29 اردیبهشت 1403

برای 64 سازمان و نهاد دولتی و عمومی اخطار قطع گاز صادر شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
برای 64 سازمان و نهاد دولتی و عمومی اخطار قطع گاز صادر شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای آذرماه بیش از 3000 مورد پایش اندازه گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی در سطح استان انجام شده و برای 64 سازمان و نهاد دولتی و عمومی اخطار قطع گاز صادر شده است.

دنیای اقتصاد_خراسان شمالی: سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهوری در راستای کاهش مصرف گاز، فرآیند پایش اندازگیری و نظارت بر نحوه مصرف گاز در کلیه ادارات، سازمانهای دولتی، اماکن عمومی، مساجد، حسینیه ها، واحدهای آموزشی، دانشگاه‌ها و... به شرکت گاز واگذار گردیده است.

هاشمی افزود: در این پایشها، بررسی رعایت دمای 18 درجه در کلیه فضای داخلی ادارات، خاموش کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از پایان وقت اداری، خاموش کردن وسایل گرمایشی و موتورخانه ها بعد از ساعت اداری و روزهای تعطیل، استفاده از دستگاههای گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا در فرآیند بازدیدها مورد توجه و تأکید قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این طرح همسو با اجرای بخش‌نامه های صادره از سوی نهادهای حاکمیتی بالادست، وزارت نفت و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران اجرایی می‌شود. --> اخبار مرتبط