یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

برخورد با راه‌بندان، تجمع و سدمعبر در دستورکارپلیس

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برخورد با راه‌بندان، تجمع و سدمعبر در دستورکارپلیس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: پلیس آماده مقابله با تخلفات احتمالی چهارشنبه‌سوری است و با هرگونه ناهنجاری قاطعانه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

حسینعلی ابن علی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری چهارشنبه سوری ایمن همراه با برقراری آرامش از سوی پلیس در نظر گرفته شده است و پلیس آماده مقابله با تخلفات احتمالی چهارشنبه‌سوری است و با هرگونه ناهنجاری؛ سد معبر، تجمع در میادین، ایجاد راهبندان و هرگونه رفتار پرخطر قاطعانه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان ری افزود: با توجه به برگزاری این مراسم، تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال بصورت محله محور با حضور خانواده ها و پدرومادران اندیشیده شده است و خواهشمندیم از لوازم محترقه خطر ناک و دست ساز به هیچ وجه استفاده نکنند.

وی تصریح کرد: به همین منظور و با توجه به اینکه مأموریت اصلی در شب چهارشنبه‌سوری بر عهده مردم است، والدین باید در کنار فرزندان خود بوده و با کنترل و نظارت آنان، مانع وقوع رخدادهای ناگوار شوند، و پلیس در کنار خانواده ها به دنبال شادی بی خطر است.

ابن علی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری در جامعه، در صورت مشاهده و برخورد با موارد مشکوک و اعمال مجرمانه، موارد را بدون فوت وقت از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قانونی با متخلفان و هنجارشکنان صورت گیرد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نیروی انتظامی

پلیس ری مواد محترقه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
برخورد با راه‌بندان، تجمع و سدمعبر در دستورکارپلیس 2