جمعه 8 تیر 1403

بررسی طرح 5 فوریتی قالیباف؛ متخصصان اقتصاد چه گفتند؟

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
بررسی طرح 5 فوریتی قالیباف؛ متخصصان اقتصاد چه گفتند؟

پس از عنوان شدن پنج طرح اولویت‌دار «محمدباقر قالیباف» یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری، کارشناسان و متخصصان اقتصادی به بحث و بررسی پیرامون این طرح‌ها و اجرایی بودن یا نبودن آن پرداختند.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف یکی از نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از طرح پنج فوریتی خود برای نجات اقتصاد ایران رونمایی کرد؛ این پنج طرح عبارتند از: متناسب‌سازی حقوق و تورم، به‌همراه تضمین سپر حمایتی در لوازم اساسی زندگی، اعطای یک قطعه زمین مسکونی به همه افراد فاقد مسکن، به‌همراه تأمین سه‌ساله خانه زوج‌های جوان، واردات خودروی باکیفیت، انسداد مرز شرقی و ساماندهی اتباع غیرایرانی غیرمجاز، تأسیس پایتخت دوم ایران در سواحل دریای عمان.

محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیته اقتصادی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای این نشست که عصر روز یکشنبه - سوم تیر - در برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار داشت: با اشرافی که قالیباف به مباحث تخصصی و به ویژه برنامه هفتم توسعه دارد، بیشترین زمانی که می‌شد یک رئیس مجلس برای یک برنامه بگذارد توسط ایشان در برنامه هفتم توسعه انجام شد.

وی بیان داشت: اشرافی که قالیباف بر مسائل اقتصادی و به ویژه برنامه هفتم توسعه دارد، تحسین برانگیز است. در کنار آن، سوابق اجرایی وی نیز کاملا روشن و مشخص است.

این خبر در حال تکمیل است...