چهارشنبه 28 شهریور 1403

برنامه ایران خودرو برای افزایش قیمت این محصولات

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
برنامه ایران خودرو برای افزایش قیمت این محصولات

ایران خودرویی‌ها برنامه‌ریزی کردند تا محصولات عرضه شده در فروش فوق‌العاده را در بازه 90 روزه کاری بعد از واریز وجه توسط برندگان قرعه کشی، برای آن‌ها فاکتور کنند.

به گزارش اقتصادنیوز، فرصت سه ماهه ایران خودرو برای دریافت مجوز افزایش قیمت آغاز شده است و ایران خودرویی‌ها بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی جدیدترین طرح فروش خود، فرصت محدودی برای دریافت مجوز افزایش قیمت دارند. طبق روال طرح‌های فروش خودروسازان محصولاتی که به صورت فروش فوق‌العاده عرضه می‌شوند باید در بازه 90 روزه کاری بعد از تکمیل پروسه ثبت نام و واریز وجه توسط متقاضیان تحویل داده شود. خودروهایی هم که از مسیر پیش فروش روانه بازار می‌شوند در بازه کمتر از یک سال باید به دست متقاضیان برسند.

ایران خودرویی‌ها برنامه‌ریزی کردند تا محصولات عرضه شده در فروش فوق‌العاده را در بازه 90 روزه کاری بعد از واریز وجه توسط برندگان قرعه کشی، برای آن‌ها فاکتور کنند. محصولات عرضه شده در طرح پیش فروش هم قرار است در بازه دی تا اسفند 1403 در دسترس متقاضیان قرار گیرد. براساس بررسی خبرنگار اقتصادنیوز، بنابراین خودروهای عرضه شده در فروش فوق‌العاده ایران خودرو حوالی آذر 1403 به بازار می‌رسند و محصولات پیش فروش شده نیز زمستان سال جاری به مشتریان واگذار می‌شوند.

ایران خودرویی‌ها در جدیدترین طرح فروش خود بعد از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو 115 هزار دستگاه از محصولات پُرتقاضای خود را به همراه ری را، جدیدترین محصول خود روانه بازار کردند. البته قرار است دو هزار و 200 دستگاه از دو محصول برقی این حودروساز نیز روانه بازار شود، اما هنوز بازه تحویل و جزییات عرضه لونا GRE و فاو بستیون NAT از سوی آبی‌های جاده مخصوص مشخص نشده است.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «آغاز شمارش معکوس برای افزایش قیمت خودرو؛ ایران خودرو استارت زد؟/ پاییز پُر تب و تاب در انتظار بازار» بخوانید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.