جمعه 1 تیر 1403

برنامه ریزی برای برگزاری آزمون آیلتس (IELTS) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برنامه ریزی برای برگزاری آزمون آیلتس (IELTS) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله باقرزاده، مدیرهمکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جلسه مشترک با دفتر نمایندگی IDP استرالیا در ایران، ضمن تاکید بر حمایت از برگزاری آزمون آیلتس در این دانشگاه، خاطر نشان کرد: خدمات مربوط به آزمون آیلتس باید به نحوی در مرکز بین المللی زبان دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام شود، تا به ارتقا علمی دانشجویان و تسهیل امور مرتبط...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله باقرزاده، مدیرهمکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جلسه مشترک با دفتر نمایندگی IDP استرالیا در ایران، ضمن تاکید بر حمایت از برگزاری آزمون آیلتس در این دانشگاه، خاطر نشان کرد: خدمات مربوط به آزمون آیلتس باید به نحوی در مرکز بین المللی زبان دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام شود، تا به ارتقا علمی دانشجویان و تسهیل امور مرتبط با این آزمون برای دانشجویان دانشگاه منجر شود. دکتر باقرزاده افزود: برای اجرای آزمون‌های بین المللی آیلتس (IELTS) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پردیس بین المللی کیش و واحد‌های اقماری دانشگاه برنامه ریزی شده است.

احمد پورقاسم، رئیس مرکز بین المللی زبان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این جلسه با تاکید بر شروع آزمون‌های آزمایشی از پایان خرداد سال جاری، اظهار کرد: این مرکز به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین مراکز زبانی کشور، آمادگی کامل برای برگزاری این آزمون را دارد.

وی با بیان اینکه مرکزبین المللی زبان در فعال سازی شعبات مرکز زبان در واحد‌های اقماری دانشگاه صنعتی امیرکبیر نقش بسزایی دارد، یادآور شد: از جمله مراکزی که آمادگی فعال سازی شعبه زبان آموزی را دارد، می‌توان به مرکز بین المللی زبان دانشگاه در پردیس دریاساحلی بندرعباس اشاره کرد. با تجهیز این مرکز، به زودی آزمون آیلتس در آن برگزار خواهد شد.

حمیدرضا حکمی، مدیر اجرایی ایرسافام و مسئول دفتر IDP در ایران نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش در برگزاری آزمون آیلتس در این دانشگاه خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را در سرعت بخشیدن به فرایند‌های اجرایی برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه اختصاص خواهد داد.