سه‌شنبه 1 خرداد 1403

برنامه نود

برنامه نود

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: فعالیت استقلال و جوادنکونام برای فصل بعد عملا آغاز شده و این تیم به شدت دنبال جذب مهره های تازه نفس و کارآمد است.

وب‌گاه گسترش

فعالیت استقلال و جواد نکونام برای فصل بعد عملا آغاز شده و این تیم به شدت دنبال جذب مهره های تازه نفس و کارآمد است.

وب‌گاه فرارو

فعالیت استقلال و جوادنکونام برای فصل بعد عملا آغاز شده و این تیم به شدت دنبال جذب مهره‌های تازه نفس و کارآمد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فعالیت استقلال و جوادنکونام برای فصل بعد عملا آغاز شده و این تیم به شدت دنبال جذب مهره های تازه نفس و کارآمد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خواهر علی کریمی که دو فرزند 5 و 15 ساله دارد با درخواست برادرش به او 50 چک سفید امضا داده و پس از مدتی متوجه‌شده که چک‌های او در معاملات سنگینی برگشت خورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عادل فردوسی پور در جدیدترین قسمت از برنامه "فوتبال 360" از دلتنگی اش برای گزارش فوتبال گفت.

وب‌گاه عصر ایران

18 خرداد آخرین قسمت برنامه فوتبال 120 به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور پخش شد، خبرگزاری دولت یک ویدئو نوشت به این مناسبت منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از تعطیلی برنامه 90 در پایان سال 97، برخی گمانه زنی می کردند که فوتبال 120 هم بلافاصله تعطیل می‌شود. اما این برنامه 4 فصل دیگر پس از شروع چالش‌های مدیریت شبکه 3 و فردوسی پور، روی آنتن شبکه ورزش سیما رفت تا در نهایت 18 خرداد آخرین قسمت این برنامه به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور پخش شد و همکاری او با تلویزیون کاملا به پایان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد.

وب‌گاه فرارو

عادل فردوسی‌پور بعد از سال‌ها همکاری به کارش با تلویزیون خاتمه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با پایان رسمی فوتبال 120 و حذف آن از کنداکتور شبکه ورزش، آخرین برنامه فردوسی پور هم از صدا و سیما حذف شد تا آخرین نخ ارتباطی او با تلویزیون قطع شود.

وب‌گاه فرارو

آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد. بسیاری در بازه زمانی 9 ماه اخیر از عادل فردوسی‌پور انتقاد کردند که نمی‌تواند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای فرهیختگان به تحلیل روابط صدا وسیما و عادل فردوسی‌پور پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی دایی اسطوره فوتبال ایران در مراسم ختم خواهر سرمربی تیم ملی حاضر شد.

وب‌گاه فرارو

محسن سرافراز، رئیس اسبق صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور و تعطیلی برنامه 90 در سال 1400 توضیحاتی را به روزنامه شرق ارائه داد و گفت: «در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه 90 بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نشود. اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه 3 خودش را نشان دهد و او هم کمک کرده که این برنامه تعطیل شود. مدیران شبکه سه تصور می‌کردند می‌توانند شبیهش را...

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از صحببت‌های هفته گذشته پیمان جبلی درباره عادل فردوسی پور، پنجشنبه شب، این برنامه با تیتراژ پایانی که داشت خبر از اتمام این برنامه پس از ده سال داد و در نهایت فردوسی‌پور پس از فعالیت 24 ساله از صداوسیما جدا شد.