چهارشنبه 4 مهر 1403

برنامه ویژه سی آر سون در پرتغال / کریس متواضع: رونالدو از بچه‌ها پنالتی خورد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برنامه ویژه سی آر سون در پرتغال / کریس متواضع: رونالدو از بچه‌ها پنالتی خورد! (عکس)

کریستیانو رونالدو که در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارد هواداران خردسالش را از یاد نبرد و برای آنها یک روز به یاد ماندنی ساخت.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو نمی‌توانست مثل سایر هم‌تیمی‌هایش به موقع به سلسائو ملحق شود چرا که او باید درحالیکه همه لیگهای اروپایی به پایان رسیده بود در فینال جام خادم الحرمین عربستان مقابل الهلال به میدان می‌رفت. به همین خطار بود که سرمربی پرتغال به کاپیتانش یک هفته مرخصی داد و رونالدو با اجازه او دیرتر به کمپ ملی ملحق شد.

سرانجام کریستیانو پریروز جمعه در پرتغال وارد کمپ تیم ملی این کشور شد. رونالدو که دیشب تازه یک روز از پیوستنش به اردو می‌گذشت در دیدار دوستانه پرتغال و کرواسی روی نیمکت نشست تا یکی از معدود بازی‌های سلسائو را تجربه کنیم که در آن رونالدو کل بازی را از روی نیمکت تماشا کرد.

پرتغال دیشب در غیاب کریستیانو مقابل یاران مودریچ 2-1 شکست خورد و ستاره‌های این تیم به دستور روبرتو مارتینز امروز در یک تمرین گروهی شرکت کردند. کریستیانو رونالدو هم در این تمرین حضور داشت ولی او وقتی متوجه شود در زمین کناری مجموعه تمرینی پرتغال گروهی از نوجوانان این کشور جمع شده و منتظر دیدن اسطوره‌شان رونالدو هستند آنها را تنها نگذاشت.

رونالدو چند نفر از هم‌تیمی‌هایش از جمله روبن دیاز، ژوزه سا و دیگران را جمع کرده و به سراغ این نوجوانان و کودکان پرتغالی رفت. رونالدو بهترین روز را برای این کودکان ساخت. روزی که برای همیشه در حافظه آنها باقی خواهد ماند. کریستیانو آنقدر با این بچه‌ها جوشید که حتی درون دروازه ایستاد و از آنها پنالتی خورد.

کریستیانو بعد از برنامه امروز تصاویری از دیدارش با بچه‌ها را در توییتر منتشر کرد و نوشت:" یک روز خاص. برای آنها. برای آنها".

پرتغال با کاپیتانی کریستیانو یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در یورو 2024 به حساب می‌آید و اگر آنها می‌خواهند به جام برسند سی آر سون بدون شک اصلی‌ترین دارایی‌شان خواهد بود.

برنامه ویژه سی آر سون در پرتغال / کریس متواضع: رونالدو از بچه‌ها پنالتی خورد! (عکس) 2
برنامه ویژه سی آر سون در پرتغال / کریس متواضع: رونالدو از بچه‌ها پنالتی خورد! (عکس) 3
برنامه ویژه سی آر سون در پرتغال / کریس متواضع: رونالدو از بچه‌ها پنالتی خورد! (عکس) 4