یک‌شنبه 8 مهر 1403

برنامه پیش‌فصل النصر اعلام شد؛/ رونالدو دوباره به پرتغال برمی‌گردد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برنامه پیش‌فصل النصر اعلام شد؛/ رونالدو دوباره به پرتغال برمی‌گردد!

باشگاه النصر تمام برنامه‌های آماده‌سازی پیش‌فصل خود را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان که در فصل اخیر لیگ حرفه‌ای سعودی نتوانست قهرمان شود و در جایگاه دوم جدول قرار گرفت، برای حضور مقتدرانه در فصل جدید و نمایش موفق در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و راهیابی به مرحله گروهی، برنامه ویژه‌ای برای آماده‌سازی دارد و قرار است با تیم‌های بزرگ بازی تدارکاتی انجام بدهد.

باشگاه النصر که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد و برنامه خاصی برای پیش‌فصل خود در نظر گرفته، قرار است نخستین اردوی پیش‌فصل خود را در کشور پرتغال برگزار کند و در اولین بازی دوستانه در روز دوشنبه 26 تیر مقابل سلتاویگو اسپانیا قرار می‌گیرد و سه روز پس آن به مصاف بنفیکا، قهرمان پرتغال خواهد رفت.

یاران رونالدو پس از این سفر به پرتغال و انجام دو دیدار تدارکاتی مهم، راهی ژاپن می‌شوند تا در دو مسابقه دوستانه حساس و جذاب دیگر به میدان بروند که نخستین بازی آنها در روز سه شنبه 3 مرداد برابر پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و دو روز بعد هم مقابل اینتر میلان، نایب‌قهرمان اروپا قرار می‌گیرند.

همچنین النصر عربستان قرار است از روز ششم الی یازدهم مردادماه نیز در جام ملک سلمان شرکت کند و باید در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف الشباب عربستان، الزمالک مصر و الاتحاد المنستیری تونس برود که در نخستین بازی با ترکیب جوانان خود قرار می‌گیرد.

برنامه پیش‌فصل النصر اعلام شد؛/ رونالدو دوباره به پرتغال برمی‌گردد! 2