دوشنبه 16 مهر 1403

برند لنو پیراهن شماره یک را حق خودش می‌داند / این دروازه‌بان به آلمان نه گفت: ذخیره نمی‌شوم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برند لنو پیراهن شماره یک را حق خودش می‌داند / این دروازه‌بان به آلمان نه گفت: ذخیره نمی‌شوم!

برند لنو، دروازه‌بان آلمانی فولام می‌گوید دعوت یولیان ناگلزمان برای بازی در تیم ملی کشورش را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت مارک آندره تراشتگن، تیم ملی آلمان هم مثل باشگاه بارسا با وضعیت دشواری مواجه شد. تراشتگن بعد از بازنشستگی نویر از تیم ملی قرار بود گلر شماره یک ژرمن‌ها باشد.

درحالیکه ناگلزمان در نهایت به این نتیجه رسید که از الکساندر نوبل به عنوان دروازه‌بان اول استفاده کند امروز یک دروازه‌بان آلمانی که در انگلیس فوتبال بازی می‌کند ادعایی جالب مطرح کرد.

برند لنو که محافظت از دروازه فولام را بر عهده دارد در یک مصاحبه گفت که ناگلزمان از او برای پیوستن به تیم ملی دعوت کرده است. اما لنو گفت زمانی که متوجه شد قرار است نقش دروازه‌بان ذخیره را بازی کند به ناگلزمان جواب منفی داد و گفت حاضر نیست به عنوان ذخیره تمام عیار روی نیمکت مانشافت بنشیند.

برند لنو که با روزنامه آلمانی بیلد صحبت می‌کرد گفت:" به من گفتند که می‌خواهند اسمم را در لیست دعوت‌شده‌ها به تیم ملی بگذارند. ولی گفتم که ببخشید، ولی نمی‌آیم. قرار بود دروازه‌بان ذخیره باشم ولی تصمیم گرفتم اینجا بمانم و در لندن به تمریناتم ادامه بدهم".

این دروازه‌بان 32 ساله آلمانی 9 بازی ملی در کارنامه دارد و در تمام سالهای گذشته پشت سر مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن گزینه سوم دروازه‌بانی تیم ملی کشورش بوده است.

برند لنو پیراهن شماره یک را حق خودش می‌داند / این دروازه‌بان به آلمان نه گفت: ذخیره نمی‌شوم! 2