یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بروزوویچ هم‌تیمی رونالدو شد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
بروزوویچ هم‌تیمی رونالدو شد

با اعلام جانلوکا دی مارتزیو، مارسلو بروزوویچ که از بارسا پیشنهاد داشت، به النصر پاسخ مثبت داد و انتقالش قطعی شده است.

بروزوویچ یکی از بازیکنانی بود که به صورت جدی مدنظر بارسلونا قرار داشت و ژاوی امیدوار بود که بتواند فصل آینده از او در تیمش استفاده کند. این بازیکن هم علاقه زیادی به ترک اینتر و کسب تجربه جدید با حضور در رقابت‌های لالیگا و پوشیدن پیراهن بارسلونا داشت، اما ارائه پیشنهاد از سوی باشگاه عربستانی النصر باعث شد که ورق به طور کامل برای آنها برگردد.

با اعلام جانلو دی مارتزیو، النصر برای این انتقال 23 میلیون یورو به اینتر خواهد داد و ستاره کروات پس از هشت سال نراتزوری را ترک خواهد کرد. او در 331 بازی برای اینتر 31 گل زد، یک اسکودتو، دو جام حذفی و دو سوپرجام را نیز فتح کرد. بروزوویچ در النصر سالی 20 میلیون یورو خالص دستمزد خواهد گرفت در حالی که این رقم در اینتر 12 میلیون یورو ناخالص بود.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که او قید بارسا را زد، اصرارهای ایجنت او بود. مدیر برنامه‌های بروزوویچ در صورت انتقال این بازیکن به النصر، کمیسیون میلیون یورویی دریافت خواهد کرد که بارسا تحت هیچ شرایطی قادر به پرداخت آن نخواهد بود. به همین دلیل او در تلاش بود هر طور شده بازیکن را برای رفتن به النصر متقاعد کند و موفق نیز شد.

از میان اخبار

پایان ماستمالی در استقلال؟

استقلال در آستانه خنثی‌کردن بمب پرسپولیس

(عکس) اتفاق عجیب، ولی جالب در بازی والیبال ایران و هلند

کولاک تراکتور ادامه دارد؛ این بار خرید مهاجم استقلال