سه‌شنبه 12 تیر 1403

برونو فرناندز: نمی‌خواهیم زود به خانه برگردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برونو فرناندز: نمی‌خواهیم زود به خانه برگردیم

برونانو فرناندز، هافبک پرتغال اعلام کرد که تیمش انگیزه بالایی در یورو 2024 دارد.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، تیم ملی پرتغال که در گروه خود صدرنشین شد، به مصاف اسلوونی خواهد رفت که به عنوان تیم سوم، به مرحله بعد صعود کرد.

برونو فرناندز، هافبک پرتغال در مصاحبه‌ای پیش از دیدار با اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 گفت: «ما قبلا در یک بازی دوستانه با اسلوونی روبرو شده‌ایم، بنابراین می‌دانیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. باید صبور باشیم، آنها با دفاع بسته بازی می‌کنند و از نظر فیزیکی قوی هستند. باید آنها را خسته کنیم. آنها همچنین در ضدحمل خطرناک هستند.»

فرناندز در ادامه افزود: «ما نکات مثبت زیادی را از مرحله گروهی به دست آورده‌ایم، حتی باخت مقابل گرجستان هم نکات مثبتی داشت. ما می‌خواستیم سه برد از سه بازی داشته باشیم، اما در نهایت صدرنشین گروه شدیم. این مرحله متفاوت است، این مرحله حذفی است.»

هافبک منچستریونایتد گفت: «ما می‌خواهیم هر بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، به فینال برسیم و قهرمان شویم. هدف حداقلی نداریم.»

فرناندز همچنین تاکید کرد: «هیچ تیمی نمی‌خواهد زود به خانه برود. ما ارزش خود را می‌دانیم. هر تیمی می‌خواهد تا جایی که ممکن است پیش برود و این یعنی رسیدن به فینال.»

او در پایان گفت: «ما برای اسلوونی احترام قائلیم، اما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. مهم نیست با چه کسی بازی می‌کنیم، ما می‌خواهیم برنده شویم.»

برونو فرناندز: نمی‌خواهیم زود به خانه برگردیم 2