شنبه 8 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز هفتم اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده به 452 هزار و 48 مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف 424 هزار و 576 مجوز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس روابط بین‌الملل سفر رئیس جمهور به پاکستان را نمایش اقتدار ایران خواند، گفت: دولت جدید پاکستان نیز علاقه‌مند بود در کنار حکومتی و نظامی دیده شود که بیشترین زحمات را برای ملت فلسطین متحمل شده است.

خبرگزاری تسنیم

بوکسور جوانی که در ساوجبلاغ مرتکب قتل و به تهران فرار کرده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به نظر می‌رسد تعداد 5 کنسرت در تهران که قرار بود در سالن‌های اسپیناس پالاس و میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شوند، به علت برگزاری رویداد «ایران اکسپو» در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی لغو شدند، اگرچه که شاید بهتر بود پیش از برگزاری این رویداد تهمیدات لازم سنجیده می‌شد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر گرم طلا امروز (هشتم اردیبهشت ماه) در بازار طلای تهران با 40 هزار تومان کاهش به سه میلیون و 460 هزار تومان رسید و سکه طرح جدید نیز نیز با کاهش 900 هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته به 41 میلیون و 250 هزار تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپ استور و گوگل‌پلی در حال حاضر فیلتر شده‌اند و امکان دانلود برنامه از آن‌ها وجود ندارد. فیلترینگ شبکه های اجتماعی در ایران کی برداشته می شود؟ فیلترینگ اینترنت در ایران پس از اعتراضات و حوادث 1401، با شدت بیشتری مواجه شد. وزیر ارتباطات بازهم شرط رفع فیلترینگ را تکرار کرد.«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات خبر از این موضوع داده که درخواست رفع فیلترینگ گوگل پلی را برای بار سوم به کارگروه تعیین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از آمادگی این صندوق برای تقویت و حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با موضوع پیشگیری و درمان سرطان با ارائه تسهیلات و همچنین اهدای جوایز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در نشستی با اعضای شورای راهبری کنگره کنسر ژنومیکس گفت: صندوق نوآوری، بر دانش بنیان شدن حوزه سلامت کشور و در نتیجه انتفاع بیماران سرطانی از طریق تقویت شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت تمرکز دارد.

وب‌گاه گسترش

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، به تاکید بر بدهی بیمه ها به داروخانه‌ها، اظهار داشت: داروخانه‌ها قادر به تهیه شیرخشک نیستند به علت نبود وجه.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت در پیام تبریک به "نازنین فاطمه عیدیان" ورزشکار ایرانی بابت قهرمانی مسابقات دوی آسیا و رکوردشکنی نوشت: این دختر قهرمان، نمونه جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قله قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران از بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت خبر داد و گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

وب‌گاه الف

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران در خصوص شایعه پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص اجاره مسکن در فروردین امسال نسبت به ماه قبل حدود 1.65 درصد افزایش پیدا کرده که کمترین رقم از ابتدای سال 1401 است؛ ضمن اینکه رشد ماهانه اجاره‌بها از میانگین 8 سال گذشته هم پایین‌تر آمده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود. مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس...

وب‌گاه فرارو

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب زمان اعلام فهرست این شورا در دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم را اعلام کرد.