یک‌شنبه 8 مهر 1403

برگزاری بزرگترین رویداد کاریابی در واحد علوم و تحقیقات

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری بزرگترین رویداد کاریابی در واحد علوم و تحقیقات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داود ثمری معاون علم و فناوری این واحد، گفت: نمایشگاه صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از تاریخ 2 تا 4 دی‌ماه 1402 در ساختمان کتابخانه و مرکز اسناد علمی دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات، با حضور بیش از 50 شرکت فعال در صنعت و جامعه و حضور دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار برگزار خواهد شد. به گفته وی، هدف اصلی در این رویداد، معرفی دانش‌آموختگان و...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داود ثمری معاون علم و فناوری این واحد، گفت: نمایشگاه صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از تاریخ 2 تا 4 دی‌ماه 1402 در ساختمان کتابخانه و مرکز اسناد علمی دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات، با حضور بیش از 50 شرکت فعال در صنعت و جامعه و حضور دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار برگزار خواهد شد.

به گفته وی، هدف اصلی در این رویداد، معرفی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه به بخش صنعت با تعیین نیاز‌های قبلی صنایع و همچنین همکاری در حوزه‌های تحقیق، توسعه، سرمایه‌گذاری و خدمات تخصصی بین دانشگاه و صنعت است.

معاون علم و فناوری واحد علوم و تحقیقات افزود: صدرا کار (میزکار واحد علوم وتحقیقات) بستری برای اطلاع از فرصت‌های شغلی جدید است تا دانشجویان و دانش‌آموختگان علاقمند برای موقعیت شغلی مورد علاقه خود درخواست همکاری دهند.

دکتر ثمری با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای پیدا کردن یک نقش، متناسب با علایق در دنیای بزرگ کسب و کار‌ها است، افزود: در این رویداد، با برپایی غرفه‌های نمایشگاهی و ارائه محصولات و خدمات از سوی صنعت و جامعه، فرصت تبادل تجربه و شنیدن تجربه‌ها و شناخت فرصت‌های پایدار اشتغال و کسب و کار ایجاد خواهد شد.

براساس این گزارش، دانشجویان و صاحبان کسب و کار می‌توانند از طریق سایت این رویداد به نشانی https://sadrakar.srbiau.ac.ir اقدام به ثبت نام نمایند.