شنبه 28 مهر 1403

برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت کاربرد شبیه سازی با رویکرد سیستمی ویژه دانشجویان

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت کاربرد شبیه سازی با رویکرد سیستمی ویژه دانشجویان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمایشگاه حکمرانی و سیاست پژوهی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با همکاری مدرسه حکمرانی و قانون گذاری شهید مدرس، دوره آموزشی کوتاه مدت کاربرد شبیه سازی با رویکرد سیستمی در حکمرانی و خط مشی گذاری را را با هدف آموزش و توانمندسازی دانشجویان و پژوهشگران نخبه کشور در عرصه مدل‌سازی مسائل حکمرانی برگزار می‌کند. این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمایشگاه حکمرانی و سیاست پژوهی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با همکاری مدرسه حکمرانی و قانون گذاری شهید مدرس، دوره آموزشی کوتاه مدت کاربرد شبیه سازی با رویکرد سیستمی در حکمرانی و خط مشی گذاری را را با هدف آموزش و توانمندسازی دانشجویان و پژوهشگران نخبه کشور در عرصه مدل‌سازی مسائل حکمرانی برگزار می‌کند.

این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته کشور، دکترعلینقی مشایخی استاد پیشکسوت دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، دکتر مهدی عبدالحمید مدیر دپارتمان حکمرانی مرکز پژوهش‌های مجلس، دکتر مسعود ربیعه عضو هیات مدیره انجمن دینامیک سیستم ایران و با حضور اساتید برجسته کشوربرگزار می‌شود.

ثبت نام در این دوره از 8 مهرماه آغاز و تا پایان روز 20 مهر ادامه دارد.

گفتنی است: از سوی آزمایشگاه حکمرانی و سیاست پژوهی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برای شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه‌مند و آشنا با رویکرد سیستمی و مدلسازی جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/Us2PM9v مراجعه و یا با شماره تلفن 09186971022 تماس حاصل نمایند.