چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

مجلس شورای اسلامی

مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد 1403 در ساختمان قدیم مجلس برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو فقهای شورای نگهبان، رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد 1403 در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، سفر رییس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا را سبب سرعت بخشیدن صادرات دانش فنی متخصصان کشور دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح طلبان ساختاری در حالی به دنبال بهره گیری از مجلس دوازدهم می باشند که انتخابات مجلس را تحریم کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل موفق عمل کرد و تداوم این سیاست‌های راهبردی می‌تواند در افزایش تولید موثر باشد و نتایج مطلوبی از نظر اقتصادی عائد کشور کند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان کنونی 70 هزار کشاورز و متقاضی تراکتور پشت نوبت خرید قرار دارند و باید با حمایت از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، تراکتورهای متقاضیان تامین شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

منتخب تبریز در مجلس دوازدهم در خصوص گشت ارشاد مدیران گفت: از زمان گشت ارشاد مدیران گذشته است. سیستم، سیستم نظارت است و خیلی از مسائل را می‌توان با نظارت اصلاح کرد. لازم به گشتن نیست؛ در آمریکا نیز می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم! لزومی نداریم گشت ایجاد شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اعلام کرد: شورای متبوعش با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزد‌ها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم

اینکه درصد افزایش کرایه تاکسی و تعرفه پزشکی، جریمه رانندگی و هزینه اینترنت بیش از رشد حقوق کارگران باشد باعث کاهش انگیزه می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی جداول لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا 1400 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال 1403 اختصاص یابد. عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا 1400 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال 1403 اختصاص یابد. حسین علی حاجی دلیگانی با بیان اینکه جلسه...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از رایزنی‌های حضوری 4 گزینه ریاست مجلس با منتخبین مجلس دوازدهم خبر داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 1402 هم که افزایش دستمزد 20 (کارمندان) و 27 درصد (کارگران) افزایش یافت باز هم نرخ تورم 40 درصد بود. با چه مبنای علمی بیان می‌شود با افزایش 57 درصدی حقوق و دستمزد در سال 1401 نرخ تورم 60 درصد شد؟ این آمار کجا ثبت شده است هنگامی که در سه سال متوالی 1399 تا 1402 نرخ تورم تقریباً روند ثابتی داشته است. در سال 1402 هم که افزایش دستمزد 20 (کارمندان) و 27 درصد (کارگران) افزایش یافت باز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 8100 کارخانه کوچک و بزرگ تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل با همت دولت سیزدهم در کشور به چرخه تولید بازگشته است، گفت: احیای این واحدها دستاوردهای مثبتی برای کشور به دنبال داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های فضایی و موشکی این وزارتخانه بازدید کردند و در جریان جدیدترین دستاورد‌های فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند. «وحید جلال‌زاده» رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید با تشکر از مجاهدت‌های خاموش متخصصین و تلاشگران وزارت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیأت رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد. نماینده مردم شاهین‌شهر در...