پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

برگزاری مسابقات مهارت‌آموزی سربازان، به کیفی‌سازی مهارت‌آموزی‌ها کمک می‌کند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری مسابقات مهارت‌آموزی سربازان، به کیفی‌سازی مهارت‌آموزی‌ها کمک می‌کند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «صابری مقدم» افزود: همه این افراد بعد از خدمت سربازی وارد اجتماع و بازار کار می شوند لذا فرصت بسیار خوبی است که حسب تدبیر فرمانده معظم کل قوا از این فرصت استفاده کرده و به آنها مشاوره داده و آموزش های مناسب با بازار کار را به آنها ارائه دهیم تا بعد از خدمت به صورت افرادی موثر وارد بازار کار شوند. سردار صابری مقدم تصریح کرد: از 7 سال پیش نیروهای...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «صابری مقدم» افزود: همه این افراد بعد از خدمت سربازی وارد اجتماع و بازار کار می شوند لذا فرصت بسیار خوبی است که حسب تدبیر فرمانده معظم کل قوا از این فرصت استفاده کرده و به آنها مشاوره داده و آموزش های مناسب با بازار کار را به آنها ارائه دهیم تا بعد از خدمت به صورت افرادی موثر وارد بازار کار شوند.

سردار صابری مقدم تصریح کرد: از 7 سال پیش نیروهای مسلح و سپاه پاسداران موضوع مهارت آموزی را در دستورکار قرار داده و سالانه چند ده هزار نفر این آموزش ها را طی می کنند.

وی گفت: مسابقات مهارت آموزی که امسال سال دوم برگزاری آن خواهد بود، فرصت خوبی است که به کارکنان وظیفه، خانواده‌هایشان و جامعه این اطلاع رسانی انجام شود که آنها در کنار مشارکت در دفاع از کشور و تامین امنیت آن، فرصتی برایشان فراهم شده تا مهارت شغلی کسب کرده و وارد جامعه شوند.

جانشین نیروی انسانی سپاه یادآور شد: مسابقات مهارت آموزی کمک می کند که کارکنان وظیفه در رقابتی به صورت کیفی و استاندارد در سطوح شهرستان، استانی و بعد هم سازمانی و نهایتا مرحله کشوری حضور پیدا کنند.

وی در خاتمه تاکید کرد: ما با برگزاری این مسابقات به ضعف‌های خود واقف شده و نسبت به جبران آن اقدام خواهیم کرد و به کیفی سازی مهارت‌ها و استاندارد برگزار کردن مسابقات نیز نائل خواهیم شد.