چهارشنبه 4 مهر 1403

برگزاری نخستین دوره لیگ پیلاتس با حضور 28 تیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
برگزاری نخستین دوره لیگ پیلاتس با حضور 28 تیم

رئیس انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی از برگزاری اولین دوره لیگ پیلاتس در بخش آقایان و بانوان با حضور 28 تیم، خبر داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایمان متقیان‌نژاد با اشاره به اینکه اولین دوره لیگ پیلاتس در کشور توسط فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی، برگزار می‌شود، اظهار داشت: لیگ پیلاتس آقایان طی 4 هفته برگزار می‌شود و در آبان ماه به پایان می‌رسد و همچنین لیگ پیلاتس بانوان نیز طی 4 هفته برگزار شده و در آذرماه به پایان خواهد رسید.

رشته‌های ورزشی معلولان و پارالمپیکی حمایت بیشتری شوند

رئیس انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی افزود: هر تیم با 4 ورزشکار در رده‌های سنی مختلفی در لیگ پیلاتس شرکت خواهند کرد و یک سرپرست و یک مربی نیز، تیم‌های حاضر در مسابقات را همراهی می‌کنند. 28 تیم به منظور شرکت در اولین دوره لیگ پیلاتس ثبت نام کرده‌اند، افتتاحیه لیگ پیلاتس آقایان در تهران خواهد بود و هفته پایانی یا اختتامیه مسابقات در ساری، برگزار خواهد شد.

متقیان‌نژاد در مورد هدف برگزاری اولین دوره لیگ پیلاتس، عنوان کرد: نشان دادن حرکات زیبا و متنوع پیلاتس به عموم مردم از مهم‌ترین اهداف مدنظر است و قصد داریم با برگزاری چنین رویدادهایی زمینه‌ساز افزایش میزان فعالیت بدنی و بهبود سطح تندرستی اقشار مختلف جامعه شویم. این رشته ورزشی همچنین ضمن بالا بردن قدرت و استقامت تمام اعضای بدن، عمقی‌ترین عضلات بدن را مورد هدف قرار می‌دهد.