دوشنبه 16 مهر 1403

برگزاری نماز جمعه در سه شهر استان قزوین

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برگزاری نماز جمعه در سه شهر استان قزوین

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: آئین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز نهم خرداد در سه شهر استان شامل آبیک، خاکعلی و آبگرم برگزار شد.

منوچهر حبیبی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرهای یاد شده که آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در آنها برگزار شد، به لحاظ ابتلا و شیوع ویروس کرونا در وضعیت سفید قرار داشتند.

سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری کرونا در استان قزوین گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست های خود وضعیت شهرهای کشور از حیث ابتلا و شیوع به کرونا را تعیین و ابلاغ می کند که بر این اساس در شهرهای سفید امکان برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای بازگشایی مساجد گرفته نشده است و تنها برخی از این اماکن مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر باز بودند، اظهار داشت: ستاد ملی مقابله با کرونا پس از جمع بندی های لازم، نظر خود در خصوص بازگشایی مساجد را هفته جاری اعلام خواهد کرد.

این مسوول همچنین گفت: از فردا شنبه روال کار ادارات و دستگاه های اجرایی به شکل سابق باز می گردد و بر این اساس ساعت کار این مکان ها از 7:30 تا 14:30 دقیقه خواهد بود.

*س_برچسب‌ها_س*