سه‌شنبه 1 آبان 1403

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف: اقدامات علیه مقدسات، باعث تسریع رشد اسلام در قلب اروپا می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
بسیج دانشجویی دانشگاه شریف: اقدامات علیه مقدسات، باعث تسریع رشد اسلام در قلب اروپا می‌شود

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با صدور بیانیه ای تاکید کرد: اقدامات اتحادیه اروپا که ریشه در اندیشه‌های غیرتوحیدی و دین‌گریزانه دارد، هرگز با تعالیم ادیان الهی قابل جمع نیست. البته این ماجرا مسبوق به سابقه بوده و سالیان گذشته نیز چه در نشریات و بوق‌های تبلیغاتی شیاطین و چه در رفتار برخی سیاسیون غربی نمود داشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تناقض این رفتار آنجا شدت گرفته که تنها در صورت نقد موجودیت هولوکاست، باید منتظر محاکمه و زندان باشی؛ اما در مقابل پس از اقدام هتاکانه رهبر یکی از احزاب راست افراطی دانمارک در سوئد که برای چندمین بار در سالیان اخیر تکرار می‌شود، نه تنها بازخواست و حتی تذکری در کار نیست، بلکه تحت حفاظت پلیس سوئد این حرکت شنیع پشتیبانی می‌شود.

در قسمت دیگری از بیانیه تاکید شده است: تناقض این رفتار آنجا شدت گرفته که تنها در صورت نقد موجودیت هولوکاست، باید منتظر محاکمه و زندان باشی؛ اما در مقابل پس از اقدام هتاکانه رهبر یکی از احزاب راست افراطی دانمارک در سوئد که برای چندمین بار در سالیان اخیر تکرار می‌شود، نه تنها بازخواست و حتی تذکری در کار نیست، بلکه تحت حفاظت پلیس سوئد این حرکت شنیع پشتیبانی می‌شود.

بسیج دانشجویی شریف در پایان عنوان کرده است: اینگونه اقدامات که پس از رشد چشمگیر اسلام در جوامع غربی و با هدف تخریب اسلام صورت گرفته، به گونه‌ای اعلام جنگ علیه بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان است که قطعا به تسریع رشد اسلام در قلب اروپا منجر خواهد شد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید صنعتی شریف دانشگاه دولت سوئد این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است