شنبه 1 اردیبهشت 1403

اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادرات نفت ایران در سه ماهه نخست سال 2024، به بالاترین سطح در 6 سال گذشته صعود کرده است.

وب‌گاه گسترش

قیمت نفت در معاملات امروز در کانال 97 دلار ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موارد مهم تأثیرگذار بر پایداری صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی و فاصله آن با امید به زندگی است که مدت زمان بهره‌مندی از مزایا و مستمری بازنشستگی را نشان می‌دهد. یکی از موارد مهم تأثیرگذار بر پایداری صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی و فاصله آن با امید به زندگی است که مدت زمان بهره‌مندی از مزایا و مستمری بازنشستگی را نشان می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، دولت در لایحه بودجه 1403...

وب‌گاه الف

داده‌های شرکت ورتکسا نشان داد صادرات نفت ایران در سه ماهه نخست سال 2024، به بالاترین سطح در 6 سال گذشته صعود کرده است.

وب‌گاه گسترش

چین یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان نفت در جهان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه فرانسه با نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه فلسطین گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش‌های منتشرشده برخی رسانه‌ها نشان می دهد خطوط هوایی یونایتد پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی را تا ماه مه لغو کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، در جریان گفتگوی ویدیویی خود با شرکت‌کنندگان در نشست اوکراین - ناتو، نقطه به نقطه «ادعاهای» کی‌یف نسبت به ائتلاف را بیان کرد. در این مراسم وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو حضور داشتند. زلنسکی تاکید کرد که اوکراین باید هفت سامانه موشکی ضد هوایی پاتریوت یا سامانه‌های دفاع هوایی مشابه، یک میلیون گلوله توپخانه، تا حد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به غیرنظامیان فلسطینی باعث انتقاد سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شد و آن را غیرقابل پذیرش دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان را به اسباب بازی کودکان تشبیه کرد.

وب‌گاه گسترش

موفقیت ایران در صادرات نفت خام، بیانگر یکی از دلایل اصلی است که ایالات متحده و اتحادیه اروپا به‌دنبال افزایش فشار بر تهران پس از حمله تنبیهی موشکی و پهپادی این کشور به اسرائیل هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از تحریم رهبر سازمان افراطی لهاوا را که اعضایش حملاتی را علیه غیرنظامیان فلسطینی مرتکب می‌شوند خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در 6سال‌اخیر رسیده و به‌رغم تحریم‌های یک جانبه غرب، به اقتصاد این کشور‌برابر با 35‌میلیارد دلار در سال‌رونق بخشیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار استان بلگورود روسیه اعلام کرد که به دنبال حمله پهپادی اوکراین به مناطق مسکونی این منطقه دو نفر کشته شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در 6سال‌اخیر رسیده و به‌رغم تحریم‌های یک‌جانبه غرب، به اقتصاد این کشور برابر با 35‌میلیارد دلار در سال‌رونق بخشیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که در صورت مصادره دارایی‌های روسیه توسط غرب، روسیه بر اساس اصل متقابل در روابط بین الملل عمل خواهد کرد