یک‌شنبه 27 خرداد 1403

بعد از استخدام موتا، کیه‌لینی هم می‌آید / برنامه یوونتوس برای سروری در سری آ: بازگشت اسطوره

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بعد از استخدام موتا، کیه‌لینی هم می‌آید / برنامه یوونتوس برای سروری در سری آ: بازگشت اسطوره

گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید در صورت پذیرش سرمربی‌گری یوونتوس توسط تیاگو موتا، جورجو کیه‌لینی به یووه برمی‌گردد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز مشخص شد که بعد از اخراج مکس آلگری توسط یوونتوس این باشگاه به دنبال جذب تیاگو موتا، سرمربی پدیده این فصل سری آ و بولونیا است و گفته می‌شود او موافقت خود را به مدیران یووه اعلام کرده است.

گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد جورجو کیه‌لینی، کاپیتان و ستاره سابق یوونتوس، بیش از همه از این خبر خوشحال شده و قصد دارد در دوران سرمربی‌گری موتا به بیانکونری برگردد البته نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان مدیر ورزشی.

کیه‌لینی یکی از اسطوره‌های یووه به حساب می‌آید و قبل از اینکه در پایان فصل گذشته این تیم را ترک کرده و راهی آمریکا و لس‌آنجلس اف‌سی شود به مدت 17 سال پیراهن راه‌راه بانوی پیر تورین را به تن می‌کرد.

این روزنامه در گزارش خود می‌گوید هر چند یوونتوس در بیانیه اخراج آلگری اعلام کرد او را به خاطر رفتارش در فینال کوپا ایتالیا اخراج کرده اما برنامه باشگاه این بود که آلگری را کنار گذاشته و دوره‌ای جدید و متفاوت را آغاز کند. آنها از مدتها پیش تیاگو موتا را به عنوان رهبر این دوران جدید انتخاب کرده بودند.

علت تمایل کیه‌لینی برای بازگشت به یوونتوس این است که او در تیم ملی ایتالیا با موتا همبازی بوده و در آن دوره دوستی صمیمی‌ای بین آنها برقرار شده است. مدیران یوونتوس هم به بازگشت کیه‌لینی علاقه‌مند هستند و معتقدند زوج او و موتا به عنوان مدیر ورزشی و سرمربی می‌تواند یوونتوس را بار دیگر به آقای سری آ تبدیل کند.

بعد از استخدام موتا، کیه‌لینی هم می‌آید / برنامه یوونتوس برای سروری در سری آ: بازگشت اسطوره 2