شنبه 31 شهریور 1403

بلینگهام: صربستان حریفی سرسخت و فیزیکی بود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بلینگهام: صربستان حریفی سرسخت و فیزیکی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، انگلیس در اولین دیدار خود در یورو 2024، صربستان را با نتیجه 1-0 شکست داد و گامی بلند به سوی صعود به مرحله حذفی برداشت. جود بلینگام، هافبک جوان و آینده‌دار رئال مادرید، تک گل این بازی را در دقیقه 13 به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. بلینگام پس از بازی گفت: "بازی خوبی بود. صربستان حریفی سرسخت و فیزیکی بود. مهم بود که به خوبی آماده...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، انگلیس در اولین دیدار خود در یورو 2024، صربستان را با نتیجه 1-0 شکست داد و گامی بلند به سوی صعود به مرحله حذفی برداشت. جود بلینگام، هافبک جوان و آینده‌دار رئال مادرید، تک گل این بازی را در دقیقه 13 به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بلینگام پس از بازی گفت: "بازی خوبی بود. صربستان حریفی سرسخت و فیزیکی بود. مهم بود که به خوبی آماده شویم و این کار را هم انجام دادیم. کادر فنی برنامه‌ریزی درستی داشت و ما وظایف خود را به خوبی می‌دانستیم. ما به استانداردهای خود پایبند بودیم و فقط به بازی با حریف روبرویمان فکر می‌کردیم. جو مثبتی در اردوی تیم حاکم است و حالا به بازی بعدی فکر می‌کنیم."

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: "این شرایط برای من خوب است، می‌توانست بد هم باشد. من از حمایت افراد زیادی برخوردارم. فوتبال ساده‌ترین بخش ماجرا است."

انتهای پیام /