یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بمان و هر چه می‌خواهی پول بگیر / استیون جرارد به کلوپ و گواردیولا رسید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بمان و هر چه می‌خواهی پول بگیر / استیون جرارد به کلوپ و گواردیولا رسید!

استیون جرارد در قرارداد جدید خود با الاتفاق عربستان دستمزدی نجومی می‌گیرد که در حد دستمزد مربیان بزرگ دنیا مثل یورگن کلوپ و پپ گواردیولا است.

به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد استیون جرارد با الاتفاق از خبرهای غیرمنتظره روزهای گذشته بود. او و تیمش از ماه اکتبر حتی یک پیروزی به دست نیاورده‌اند و گفته می‌شد مدیران الاتفاق عذر استیوی را خواهند خواست.

جدایی جردن هندرسون از الاتفاق که خیلی زود به هلند رفت و به آژاکس پیوست این شایعات را دامن زده بود و به نظر می‌رسید جرارد بعد از حضور ناموفق روی نیمکت استون ویلا در الاتفاق هم دوره مربی‌گری کوتاه و ناموفقی خواهد داشت.

اما درست بر خلاف همه این گمانه‌زنی‌ها مدیران الاتفاق با جرارد پشت یک میز نشسته و قراردادش را تمدید کردند. تمدید با مربی‌ای که تیمش با 28 امتیاز اختلاف نسبت به الهلال صدرنشین وضعیت خوبی ندارد و ماه‌ها است که با برد غریبه بوده.

تاک‌اسپورت امروز خبری منتشر کرد که تمدید قرارداد جرارد را عجیب‌تر می‌کند. بر اساس این ادعا استیون جرارد در قرارداد تمدید دوساله جدیدش با الاتفاق سالی 20 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.

برای مقایسه کافی است به لیستی مراجعه کنیم که روزنامه اکیپ سال گذشته از دستمزد مربیان بزرگ دنیای فوتبال منتشر کرده است. بر اساس این لیست گواردیولا با 25 میلیون یورو بیشترین دستمزد را بین همه مربیان دنیا می‌گیرد و برای مثال دستمزد یورگن کلوپ 20 میلیون یورو است. یعنی استیون جرارد با این کارنامه از این به بعد در عربستان برای مدیریت الاتفاق به اندازه یورگن کلوپ در لیورپول دستمزد می‌گیرد.

بمان و هر چه می‌خواهی پول بگیر / استیون جرارد به کلوپ و گواردیولا رسید! 2