دوشنبه 7 آبان 1403

بند تمدید ستاره یونایتد فعال نشد: زیاد پول می‌گیری!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بند تمدید ستاره یونایتد فعال نشد: زیاد پول می‌گیری!

باشگاه منچستریونایتد دستمزد فعلی رافائل واران را بالا می‌داند و به همین دلیل تصمیم گرفت بند تمدید قرارداد این بازیکن فرانسوی را فعال نکند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تصمیم گرفته گزینه تمدید قرارداد رافائل واران را فعال نکند. باشگاه انگلیسی با این اقدام فضا برای باشگاه‌هایی که قصد دارند با این بازیکن مذاکره کنند را مهیا کرده است.

قرارداد فعلی این ملی پوش فرانسوی این فصل به پایان می‌رسد اما حاوی بندی است که یونایتد اجازه داشت آن را از اول ژانویه فعال کند. با این وجود باشگاه تمایلی برای انجام این کار ندارد.

از طرفی یونایتد همچنان علاقه مند به تمدید اقامت واران در اولدترافورد است و قصد دارد در ماه آینده مذاکرات برای یک قرارداد جدید آغاز کند.

بر اساس گزارش میل اسپورت، یونایتد دستمزد فعلی 360 هزار یورویی واران را تمدید نمی‌کند. این بازیکن 30 ساله در فصل جاری تنها طی 7 بازی به میدان رفته و به همین دلیل باشگاه در صورت تمایل برای تمدید قرارداد از سوی بازیکن، علاقه دارد دستمزد پایین‌تری را به او پیشنهاد کند.

یونایتد همچنین به طور کلی به دنبال کاهش دستمزد بازیکنان پردرآمد باشگاه است تا منابع را برای خریدهای جدید در تابستان آینده آزاد کند. آن‌ها در تلاش برای پیروی از قوانین سود و پایداری لیگ برتر انگلیس هستند.

واران پس از جدایی کریستیانو رونالدو و داوید دخیا به پردرآمدترین بازیکن یونایتد تبدیل شد. او همچنان در برنامه‌های اریک تن هاخ نقش مهمی دارد و سرمربی هلندی علاقه دارد او در باشگاه بماند.

از طرف دیگر با امتناع از انتخاب گزینه تمدید قرارداد خودکار، یونایتد خطر جدایی واران در پایان فصل را افزایش می‌دهد و این بازیکن در صورتیکه شرایط جدید را نپذیرد حتی می‌تواند در زمستان باشگاه بعدی خود را انتخاب کند.

بند تمدید ستاره یونایتد فعال نشد: زیاد پول می‌گیری! 2