یک‌شنبه 18 شهریور 1403

بنزما در مذاکرات با بلان نقش مهمی داشت / قطعی: لوران بلان با الاتحاد 1+2 ساله امضا می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بنزما در مذاکرات با بلان نقش مهمی داشت / قطعی: لوران بلان با الاتحاد 1+2 ساله امضا می‌کند

با اعلام خبرگزاری فرانسه و فابریتزیو رومانو، باشگاه الاتحاد عربستان با لوران بلان برای قراردادی دو ساله توافق کردند و بلان به زودی سرمربی این تیم خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری فرانسه به نقل از منبعی آگاه اعلام کرد که باشگاه الاتحاد عربستان به توافق قطعی و امضای قرارداد با لوران بلان نزدیک شده است.

دقایقی بعد فابریتزیو رومانو این خبر را تایید کرده و اضافه کرد که توافق دو طرف انجام شده و به زودی قراردادی دو ساله بین لوران بلان و الاتحاد امضا می‌شود و این مربی فرانسه برای به دست گرفتن هدایت زردپوشان جده راهی عربستان خواهد شد.

الاتحاد در اوایل ماه جولای قرارداد سرمربی قبلی‌اش مارسلو گایاردوی آرژانتینی را فسخ کرد. الاتحاد به گایاردو امید زیادی بسته بود ولی او در تورنمنت‌های مختلف نتایج ضعیفی گرفت و به خصوص در لیگ روشن قرار گرفتن الاتحاد در رتبه پنجم که باعث شد سهمیه آسیایی از دست برود مهمترین عامل برای فسخ قرارداد گایاردو بود.

شبکه الجزیره هم در گزارشی به نقل از منابع درون باشگاه الاتحاد نوشت: "مذاکره با لوران بلان به مراحل پایانی رسیده و کریم بنزما، کاپیتان الاتحاد، در انتخاب بلان و راضی کردن او در مذاکرات نقش بازی کرده است".

در ادامه گزارش الجزیره به نقل از همان منبع آمده که شایعات روزهای گذشته درباره تلاش الاتحاد برای عقد قرارداد با استفانو پیولی، سرمربی سابق میلان، درست نبوده است. این گزارش اضافه کرد که لوران بلان با قراردادی دو ساله راهی جده می‌شود و البته الاتحاد این حق را دارد که قرارداد او را یک فصل دیگر هم تمدید کند.

بنزما در مذاکرات با بلان نقش مهمی داشت / قطعی: لوران بلان با الاتحاد 1+2 ساله امضا می‌کند 2