جمعه 31 فروردین 1403

بنگاه های املاک

بنگاه های املاک

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل راه و شهرسازی تهران از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران از امروز خبر داد وگفت:‌هر هفته 200 بنگاه املاک متخلف پلمب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شیرینی‌فروشی فرانسه بعد از یک هفته تعطیلی، دوباره باز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم جنایی در محل حادثه با جسد بی‌جان زن 37 ساله‌ای به نام مینا روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران از شناسایی هزار و 200 بنگاه املاک غیرمجاز در شهر تهران خبر داد و گفت: اجاره توکن (امضای دیجیتال) توسط بنگاه‌های غیرمجاز برای صدور کد رهگیری تقلب محسوب می‌شود و خلاف قانون است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران از شناسایی هزار و 200 بنگاه املاک غیرمجاز در شهر تهران خبر داد و گفت: اجاره توکن (امضای دیجیتال) توسط بنگاه‌های غیرمجاز برای صدور کد رهگیری تقلب محسوب می‌شود و خلاف قانون است.

وب‌گاه الف

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: برای ثبت قرارداد اجاره مسکن نیازی به حضور در بنگاه املاک نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده وزیر راه‌وشهرسازی در ساماندهی بازار املاک و مستغلات گفت: تاکنون در سطح کشور 1800 بنگاه املاک پلمب شده و این مهم بروزرسانی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده وزیر راه و شهرسازی در ساماندهی بازار املاک و مستغلات گفت: هزار و 800 بنگاه املاک در سطح کشور با بازرسی‌های صورت گرفته به دلیل بروز تخلفات پلمب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک می گوید: بهتر است افرادی که می‌خواهند برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن ورود کنند، وارد بخش تولید مسکن شوند؛ چراکه تولید مسکن می‌تواند سود بهتری را رقم بزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک می گوید: قیمت مسکن به صورت فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده و این سنگین وزن شدن قیمت مسکن، باعث شده که حتی اگر افراد خانواده تمایل به انجام امور ملکی داشته باشند، به دلیل عوامل توانایی در تهیه مبلغ مورد نیاز برای جابه‌جایی، عقب‌گرد کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن در سال های اخیر که البته هم راستا با تبدیل شدن آن به یک کالای سرمایه ای صورت گرفته، وضعیت بازار مسکن را با پیچیدگی های خاصی از جمله در حوزه مشاوران املاک مواجه کرده است. هم اکنون شاهد رشد بالای تعداد مشاوران املاک هستیم به طوری که گفته می شود به ازای هر 440 ایرانی یک بنگاه مشاور املاک وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در نشست ارتقای هماهنگی اقدامات انجام گرفته برای ساماندهی و کنترل بازار اجاره به ریاست وزیر راه و شهرسازی، فرماندهی پلیس اقتصادی و فرماندهی پلیس اماکن کشور از افزایش همکاری خود با وزارت راه و شهرسازی در طرح ساماندهی بنگاه‌های غیرمجاز و متخلف مشاور املاک تاکید کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در این نشست بر اثرگذاری اقدامات انجام شده که با...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر راه و شهرسازی و دبیرکارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات در نشست ارتقای هماهنگی اقدامات انجام گرفته برای ساماندهی و کنترل بازار اجاره به ریاست وزیر راه و شهرسازی، از پلمب یک هزار و 41 بنگاه املاک غیرمجاز در کشور طی دو ماه اخیر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

طی 2 ماه اخیر 10 هزار و 477 بازرسی از بنگاه‌های املاک سراسر کشور انجام و طی مدت مذکور 1041 بنگاه املاک غیرمجاز با همکاری پلیس اماکن پملب شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

تعداد بنگاه های املاک به حدی زیاد شده است که امروز یادمان آمده باید این بازار تنظیم شود، برای این موضوع باید از قبل برنامه‌ریزی انجام می‌شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رشد قارچ‌گونه مشاوران املاک در سراسر کشور و در سال‌های اخیر در آشفته بازار مسکن به عنوان یکی از مهمترین دلایلی بود که به وضعیت نابسامان این حوزه دامن زد.