پنج‌شنبه 14 تیر 1403

بنیاد علوی فرصتی ارزشمند درکاهش محرومیت دیشموک و چاروسا

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بنیاد علوی فرصتی ارزشمند درکاهش محرومیت دیشموک و چاروسا

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات ارزشمند بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی فرصتی ارزشمند درکاهش محرومیت دیشموک و چاروسا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کسور استاندار، نماینده کهگیلویه بزرگ، فرماندار و جمعی از مسئولان از منطقه چاروسا و دیشموک بازدید کردند و با امام جمعه و شورای شهر دیدار کردند.

نماینده کهگیلویه، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در این دیدار از نگاه ویژه وی و بنیاد مستضعفان به مناطق محروم قدردانی کرد و گفت: بنیاد علوی در خدمت رسانی به مناطق محروم سراسر کشور سنگ تمام گذاشته است.

حجت‌الاسلام محمد موحد با برشمردن مشکلات و پتانسیل های حوزه انتخابیه خواستار سرعت بخشیدن به خدمات رسانی به این مناطق شد و گفت: مشکلات و محرومیت های بخشهای دیشموک و قلعه رئیسی زیاد بوده و درخواست نمود برای برطرف نمودن و کاهش محرومیت این مناطق از همه ظرفیتهای بنیاد استفاده نماید.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور قول مساعد اعزام کارشناسان آن بنیاد برای بررسی ظرفیتهای این بخشها را داد و برای محرومیت زدایی از مناطق مذکور دستورات لازم را صادر نمود.

وی از اختصاص تسهیلات اشتغال زایی به این منطقه خبر داد و تصریح کرد: از اعتبارات اشتغال زایی بنیاد برای برطرف کردن مشکلات جوانان این منطقه تعدادی تهسلات ویژه برای این منطقه در نظر گرفته خواهد شد.

فتاح خاطرنشان کرد: مبلغ قابل توجهی به شهرداری قلعه رئیسی اختصاص خواهد یافت و خود شورای شهر و شهردار اولویت بندی کنند و پروژه های نیمه تمام این شهرداری را تکمیل کنند.

رئیس بنیاد از کمک به راه های روستایی و تجهیز مدارس بخش چاروسا خبر داد و با بیان اینکه چاروسا جزء مناطق ویژه کمک این بنیاد قرار خواهد گرفت و کار گروهی برای این کار مشخص خواهد شد.

خبرنگار: باقرازده

انتهای پیام /