شنبه 9 تیر 1403

بهادری جهرمی از عیدی دولت به بازنشستگان خبر داد + جزئیات

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
بهادری جهرمی از عیدی دولت به بازنشستگان خبر داد + جزئیات

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه هیات وزیران امروز و روز یکشنبه با سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد و در کنار گزارش های متعدد در حوزه عملکردی دولت، مصوبات متعددی هم شاهد بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: اهم مصوبات با توجه به مطالبه به حق بازنشستگان در متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیش از این با هماهنگی مجلس احکامی پیش بینی شده بود و دولت منتظر بود تا قانون برنامه ابلاغ شود و چون تاخیر در ابلاغ برنامه صورت گرفت، دولت در ابلاغ برنامه تصویب کرد تا صورت علی الحساب مبلغی برای عید غیر و قربان برای بازنشستگان عزیز واریز داشته باشیم.

بهادری جهرمی خاطر نشان کرد: پس از ابلاغ قانون برنامه و احکام مندرج قانون برنامه مبالغ قطعی به حساب بازنشستگان واریز می شود و بعد احکام نهایی خواهد شد. به همین دلیل گفتیم تا فعلا معطل نمانیم و عیدی برای بازنشستگان یادگاری از شهید رئیسی پرداخت کنیم.

وی اضافه کرد: آیین نامه التزام بخشی شرکت های دولتی برای ساماندهی بیشتر و افزایش بهره وری و اصلاحاتی به تصویب رسید و نظام پاداش و پرداخت مدیران عامل پرداخت شد تا تنظیم بسیار جدی تری برای شرکت های دولتی داشته باشیم و پیش از این صورت حساب های شرکت ها بر روی سامانه های عموی قرار گرفت تا اصلاحیه ای داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت