شنبه 7 مهر 1403

بهترین نمایش در اولین برد فصل؛/ احمد نور کابوس همیشگی الجزیره!(عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بهترین نمایش در اولین برد فصل؛/ احمد نور کابوس همیشگی الجزیره!(عکس)

ستاره ایرانی الوحده نقش کلیدی در نخستین پیروزی فصل تیمش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته دوم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال الوحده در حالی که احمد نوراللهی را مثل دیدار اخیرش در ترکیب اولیه به‌عنوان هافبک دفاعی دراختیار داشت، از ساعت 20 جمعه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی مقابل تیم الجزیره قرار گرفت.

احمد نوراللهی که هفته گذشته در نخستین مسابقه فصل مقابل البطائح درخشان ظاهر شده و با شوت‌های راه دور خود دو بار دروازه حریف‌شان را تهدید کرده و یکبار هم به تیرک دروازه زده بود، امشب توانست نمایش موثرش را با تاثیرگذاری مستقیم روی هر دو گل تیمش داشته باشد تا سه امتیاز مهم بیرون از خانه را به دست بیاورند.

این ارسال تماشایی نوراللهی به مقابل تیر یک منجر به گل اول الوحده مقابل الجزیره شد

این ملی‌پوش ایرانی که در فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا یکی از گل‌های برتری و صعود پرسپولیس در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل الجزیره امارات را با یک شوت تماشایی به ثمر رسانده و دو فصل قبل نیز همراه با شباب الاهلی برابر این تیم گلزنی کرده بود، در پیراهن الوحده نیز دوباره تبدیل به کابوس این تیم شد.

احمد نوراللهی که انگیزه زیادی برای کسب نخستین پیروزی فصل لیگ امارات همراه با الوحده داشت، در دقیقه 19 پشت ضربه کرنر ایستاد که ارسال دقیق و بی‌نقص او از جناح چپ زمین به مقابل تیرک اول را علاءالدین زهیر به خوبی با ضربه سر قطع کرد تا دروازه الجزیره باز شود و نتیجه را یک بر صفر کند.

نیمه اول با برتری یک بر صفر الوحده به پایان رسید، اما در دقیقه 57 علی مبخوت ستاره الجزیره پنالتی به دست آورده را به سمت راست و دور از دستان دروازه‌بان الوحده زد تا کار را به تساوی بکشد، اما یاران نوراللهی خیلی زود دوباره گلزنی کردند و در زمین حریف‌شان پیش افتادند.

الوحده در دقیقه 66 صاحب یک ضربه ایستگاهی در میانه زمین شد که حرکت تمرین شده بازیکنان این تیم با یک ارسال چیپ به سمت چپ محوطه جریمه و ضربه سر لوکاس پیمنتا به محوطه 6 قدم برای احمد نوراللهی را فرناندو، ستاره خط میانی الجزیره و سابق سمپدوریا و آنتالیا اسپور به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

فرناندو در این صحنه قصد داشت از رسیدن توپ و گلزنی نوراللهی جلوگیری کند که اشتباهی دروازه خودی را باز کرد

احمد نوراللهی که فصل گذشته نقش کلیدی در قهرمانی شباب الاهلی داشت، نزدیک بود در دومین بازی فصل جدید لیگ برتر امارات اولین گل خود با پیراهن الوحده را بزند که فرناندو برزیلی تحت فشار یارگیری با این ملی‌پوش ایرانی، زودتر از او به اشتباه دروازه الجزیره را باز کرد تا نتیجه دو بر یک شود.

الوحده در شب درخشان نوراللهی که یک پاس گل داد و روی گل دوم هم نقش کلیدی داشت و یار مستقیم او به اشتباه گل به خودی زد، بارها با پاس‌های در عمق خود خطرناک ظاهر شد تا در نهایت تیمش دو بر یک به برتری برسد و نخستین برد فصل را تجربه کند.

بهترین نمایش در اولین برد فصل؛/ احمد نور کابوس همیشگی الجزیره!(عکس) 2
بهترین نمایش در اولین برد فصل؛/ احمد نور کابوس همیشگی الجزیره!(عکس) 3
بهترین نمایش در اولین برد فصل؛/ احمد نور کابوس همیشگی الجزیره!(عکس) 4