سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهره‌برداری از یک طرح آسفالت‌ریزی در عجب‌شیر

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بهره‌برداری از یک طرح آسفالت‌ریزی در عجب‌شیر

مراغه - ایرنا - طرح آسفالت‌ریزی مسیر روستای گل‌تپه به جاده ورینجق بطول یک کیلومتر و با اعتبار 5میلیارد ریال امروز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار عجب‌شیر در آیین افتتاح این طرح گفت: از 140 کیلومتر راه روستایی این شهرستان سه درصد آسفالت نشده که مربوط به روستای چهاربرود است.

عادل اصغرپور با اشاره به احداث هفت کیلومتر راه روستایی در چهاربرود ادامه داد: این طرح با وجود مشکلات مالی از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و هم اکنون عملیات خاکبرداری و خاکریزی راه این روستا تمام شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان عجب شیر از ظرفیت های بالقوه ای در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری برخوردار است، یادآوری کرد: برای احیاء این ظرفیت ها باید توجه جدی به زیرساخت های شهرستان انجام گیرد.

فرماندار عجب شیر با بیان اینکه راه های روستایی، زیر ساخت توسعه اقتصادی و گردشگری است، افزود: وجود زیر ساختهای توسعه ای یکی از ملزومات پیشرفت هر منطقه است و در این میان راهها به عنوان شریان ارتباطی مهم برای دسترسی مناطق از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردارند.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری و زیرساخت های توسعه ای در روستاهها شهرستان عجب شیر توجه ویژه‌ای شده است.

*س_برچسب‌ها_س*