شنبه 6 مرداد 1403

گردشگری

گردشگری

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

سازمان گردشگری ملل متحد در جدیدترین آمار منتشر شده، شمار گردشگران بین‌المللی ورودی به ایران را در سه ماه نخست سال 2024 اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به اطلاعیه قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی به استاندار کردستان، زیستگاه لک‌لک‌ها در روستای دره تفی مریوان کردستان، پس از انجام مراحل قانونی، با شماره 1236 در فهرست میراث طبیعی ملی کشور ثبت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، سید جواد موسوی در شورای ملی ثبت میراث‌فرهنگی منقول کشور که در مشهد مقدس به میزبانی مشترک آستان قدس رضوی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی برگزار شد، از ثبت ملی اثر نگارگری معروف به عصر عاشورا، شاهکار استاد محمود فرشچیان به عنوان یک اثر هنری که با روش نگارگری ایرانی خلق شده در فهرست...

خبرگزاری مهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از ثبت ملی اثر فاخر عصر عاشورای استاد محمود فرشچیان در فهرست میراث‌فرهنگی منقول کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبی بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شهر امارات متحده عربی یکی از پرطرف‌دارترین مقاصد سفرهای خارجی برای گردشگران ایرانی است. دبی بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شهر امارات متحده عربی یکی از پرطرف‌دارترین مقاصد سفرهای خارجی برای گردشگران ایرانی است. بسیاری از مردم در ایام فراغت خود با خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو یکی از لوکس‌ترین هتل های چهار ستاره این شهر مانند هتل تریپ بای ویندهام دبی راهی این شهر می‌شوند...

خبرگزاری مهر

معاون میراث فرهنگی به سفیر هند پیشنهاد کرد: شب فرهنگی ایران و هند برگزار شود، همچنین نمایشگاه‌های موزه‌ای مشترک، می‌تواند یکی دیگر از همکاری‌های فرهنگی میان ایران و هند باشد.

خبرگزاری مهر

براساس ابلاغ قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی به استاندار کردستان، زیستگاه لک‌لک‌ها در روستای دره تفی مریوان کردستان پس از طی تشریفات قانونی به شماره 1236 در فهرست میراث طبیعی ملی به ثبت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

با حضور رئیس دفتر هماهنگی و پیگیری امور نمایندگی های داخل کشور وزارت امورخارجه، محل استقرار دفتر نمایندگی وزارت خارجه در منطقه آزاد اروند مشخص شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته جهان عرب و سردبیر روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم در یادداشت جدید خود به تحولات اخیر در عرصه تقابل حزب‌الله و دشمن صهیونیستی اشاره کرده و نوشت: کمپین‌های ارعاب و تهدیدات اشغالگران به ویژه طی هفته‌های اخیر علیه مقاومت لبنان، با هدف متزلزل کردن آن، همزمان با فصل گردشگری تابستانی، نه تنها شکست خورد؛ بلکه نتایج معکوس...

وب‌گاه خبر آنلاین

از 7 تا 17 آگوست برابر با 17 تا 27 مرداد عشق به سینما در لوکارنو خواهد درخشید و این شهر سوییس را به پایتخت جهانی سینمای مولف تبدیل خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

دبیرکل گردشگری ملل متحد در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رییس‌جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

با همت اهالی تجریش، تکیه بزرگی ساخته شد و بهانه‌ای شد تا به مرور زمان نهضت تکیه‌سازی در دیگر محله‌های شمیران رواج پیدا کند و به موازات آن تکیه نیاوران، حصار بوعلی و بسیاری تکایای دیگر ساخته شد.