سه‌شنبه 3 مهر 1403

به دلیل مصدومیت رایا / آرسنال با دروازه‌بان 16 ساله مقابل بولتون!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به دلیل مصدومیت رایا / آرسنال با دروازه‌بان 16 ساله مقابل بولتون!

آرسنال ممکن است به دلیل مصدومیت داوید رایا، در بازی بعدی‌اش مقابل بولتون، از جک پورتر، دروازه‌بان 16 ساله‌اش، استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، رایا در اواخر بازی مقابل منچسترسیتی روی زمین افتاد و دچار مصدومیت کوچکی شد. او بعد از بازی با بانداژی بر روی زانوی راستش دیده شد. اگرچه به نظر می‌رسد که این آسیب جدی نیست، اما به احتمال زیاد او برای بازی دور سوم جام اتحادیه مقابل بولتون که روز چهارشنبه برگزار می‌شود، استراحت خواهد کرد. انتظار می‌رود که رایا برای دیدار لیگ برتر مقابل لسترسیتی در روز شنبه آماده باشد.

نتو، دروازه‌بان دوم آرسنال، که در تابستان از بورنموث به صورت قرضی به تیم پیوست، نمی‌تواند در مسابقات جام اتحادیه بازی کند، زیرا قبلاً در دور دوم برای بورنموث مقابل وستهم بازی کرده بود.

همچنین، تامی ستفورد، دروازه‌بان 18 ساله و سابق تیم جوانان آژاکس، به دلیل مشکلات فیزیکی از فیفا دی به بعد در لیست آرسنال حضور نداشته است. این شرایط پورتر را تبدیل به دروازه‌بان دوم آرسنال می‌کند. او در بازی وسط هفته گذشته در لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا بر روی نیمکت نشسته بود. این شرایط میکل آرتتا را با یک معضل جالب مواجه می‌کند. او معمولاً در استفاده از جوانان احتیاط می‌کند و بارها حتی در بازی‌هایش در مراحل ابتدایی جام اتحادیه از بازیکنان اصلی‌اش هم استفاده کرده است. پورتر که در ماه جولای 16 ساله شد، شش بازی برای تیم زیر 18 ساله‌های آرسنال و تنها یک بازی برای تیم زیر 21 ساله‌ها انجام داده است.

به دلیل مصدومیت رایا / آرسنال با دروازه‌بان 16 ساله مقابل بولتون! 2