دوشنبه 7 آبان 1403

به روش خودمان عذرخواهی کردیم / پرز حتما انتظار دارد مقابلش تعظیم کنیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به روش خودمان عذرخواهی کردیم / پرز حتما انتظار دارد مقابلش تعظیم کنیم!

خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسا، دیروز در یک مصاحبه از فلورنتینو پرز انتقاد کرده بود و امروز بار دیگر عدم حضور او در ال‌کلاسیکوی شنبه را زیر سوال برد.

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتیننو پرز تا سه شنبه شب قرار بود به دعوت خوان لاپورتا و پس از دو بازی غیبت، در ال‌کلاسیکو حاضر شود. او قرار بود با رئال به بارسلونا سفر کند و در مونتجوئیک کنار رئیس بارسا بنشیند، اما یک اتفاق مانع شد.

توییت جنجالی سخنگوی بارسا علیه وینیسیوس در جریان بازی براگا - رئال و سپس عدم واکنش به موقع و درست باشگاه بارسلونا در قبال این قضیه نظر پرز را عوض کرد و اعلام شد که او در ال‌کلاسیکو حضور پیدا نخواهد کرد. رئال خواهان عذرخواهی رسمی بارسلونا و اخراج سخنگو شده بود.

خوان گاسپارت امروز در مصاحبه با کادنا کوپه و در انتقاد از پرز گفت: «من وقتی رئیس بارسا بودم، تحت هر شرایطی خودم را ملزم می‌دانستم به برنابئو بروم، چون نماینده باشگاهم بودم. وقتی پرز توانست فیگو را از ما بگیرد و علی‌رغم تنش وحشتناک آن روزها باز هم من در ال‌کلاسیکوهای با میزبانی رئال حاضر می‌شدم. من به پرز زنگ زده بودم و قرار بود در ال‌کلاسیکوی شنبه باشد، اما او من را ناامید کرد.»

گاسپارت ادامه داد: «میگل کامپس را هیچکس نمی‌شناخت، اما حالا همه می‌دانند او عضو باشگاه و سخنگوی بارسلوناست. بله، توییت او زشت بود و دیروز نایب رئیس بارسا رسما عذرخواهی کرد. پرز دیگر چه می‌خواهد؟ اینکه مقابلش تعظیم کنیم؟ ما به روش خودمان پوزش خواستیم و این موضوع را بیش از حد بزرگ کردند. اگر فقط قضیه توییت باشد، معتقدم پرز همه ما را فریب داده و عدم حضورش به یک دلیل دیگر است.»

به روش خودمان عذرخواهی کردیم / پرز حتما انتظار دارد مقابلش تعظیم کنیم! 2