پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نایب رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی انتخاب شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
نایب رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی انتخاب شد

در جریان مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات‌غریق و غواصی و با رای اعضای مجمع، نایب رییس فدراسیون انتخاب شد.

در جریان مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات‌غریق و غواصی و با رای اعضای مجمع، نایب رییس فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق ودغواصی، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون امروز چهارشنبه (18 مهر) به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، مهین فرهادی زاد به عنوان نماینده کنیته ملی المپیک و احمد نامنی مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها همراه با دکتر مهدی حیدری رییس و دکتر شادی قیاسی نایب رییس فدراسیون برگزار شد.

در آغاز این مجمع که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، گزارش عملکرد فدراسیون نجات غریق و غواصی در سال 1402 توسط مهدی حیدری ارائه شد.

در ادامه مجمع و به منظور تکمیل تشریح عملکرد سال گذشته فدراسیون، گزارش حسابرس مستقل، گزارش مالی و خزانه دار فدراسیون و همچنین گزارش بازرس فدراسیون به ترتیب در اختیار اعضای مجمع قرار گرفت.

با رای گیری صورت گرفته، گزارش های مشروح در تمام بخش ها تایید شد و بدین ترتیب عملکرد سال 1402 فدراسیون نجات غریق و غواصی توسط مجمع عمومی این فدراسیون به تصویب رسید.

انتخاب نایب رییس بخش مهم دیگر مجمع عمومی 18 مهر بود؛ در این بخش دکتر امیرحسین براتی با 29 رای ماخوذه متصدی این مسوولیت شد.

در جریان مجمع عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، دکتر اسبقیان ضمن تاکید بر جایگاه ویژه و انسانی این فدراسیون در ورزش کشور، از تلاش های مهدی حیدری و دیگر مسوولان فدراسیون برای کمک به گسترش ابعاد انسان دوستانه برنامه های فدراسیون در کنار حضور موفق و قابل توکه در عرصه قهرمانی قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت فدراسیون نجات‌غریق و غواص و بیان اینکه این فدراسیون با جان انسان‌ها سروکار دارد، تاکید کرد: این نزد موضوع وزارت اهمیت دارد و به همین دلیل سعی کردیم با افزایش بودجه به اجرای برنامه های فدراسیون کمک کنیم.

معاون وزیر ورزش همچنین نقش هیات‌های استانی را هم مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد که با ادامه مستمر تلاش ها و برنامه های فدراسیون، خانواده بزرگ نجات غریق و غواصی به جایگاه شایسته خود در ورزش کشور نزدیک تر شود.