یک‌شنبه 1 مهر 1403

به صورتم نگاه کنید، خوشحالم / مورایس: ما هم بنزما و کانته خودمان را داریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به صورتم نگاه کنید، خوشحالم / مورایس: ما هم بنزما و کانته خودمان را داریم

ژوزه مورایس در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال سپاهان برای دقایقی با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش ورزش سه، تمرین امروز تیم فوتبال سپاهان با حضور هواداران و خبرنگاران برگزار شد و ژوزه مورایس در حاشیه این تمرین گفتگویی با خبرنگاران درباره شرایط تیمش توضیح داد.

مورایس گفت: فصل گذشته را پشت سر گذاشتیم و اکنون قرار است فصل جدیدی را شروع کنیم. تمام تلاش مان را برای فصل جدید انجام می‌دهیم. می‌دانیم که فصل متفاوت‌تری است و همه باید تمام تلاش‌شان را برای این فصل بگذارند؛ منظورم از همه، خودمان، هواداران، بازیکنان و تمام کادر و افراد اجرایی است. وظایف همه مشخص است تا بتوانیم به خواسته‌مان در لیگ برسیم و تیم را به صدر جدول لیگ ایران رهبری کنیم.

وی افزود: فوتبال در ایران ساده نیست. همانطور که اشاره کردم ما باید رهبری کنیم و در جدول بالا باشیم. باید در همه چیز این کار را انجام بدهیم؛ باید در زمین، کار، سازماندهی، همه کارهایی که انجام می‌دهیم و حتی تفکرات، تیم را رهبری کنیم. همانطور که ما فوتبال را برای هواداران و مردم ارائه می‌دهیم، همه باید متوجه شوند که در فوتبال هم باید کیفیت باشد، هم همه چیز صادقانه جلو برود و هم منصفانه و عادلانه باشد تا فوتبال خوبی داشته باشیم. همچنین باید به تمام حریفان‌مان احترام بگذاریم؛ حتی زمانی که در استادیوم خودمان برابرمان قرار می‌گیرند، احترام بگذاریم تا این حس را داشته باشند که در خانه خودشان بازی می‌کنند. فوتبال در کل دنیا باید اینطور باشد؛ همه در کنار هم.

سرمربی سپاهان درباره تقابل این تیم با تراکتور در هفته اول لیگ برتر عنوان کرد: تراکتور، یک تیم قابل احترام، قوی و یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران است و ما هم می‌رویم عملکردی ارائه بدهیم تا بتوانیم برنده بازی باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از نقل و انتقالات سپاهان راضی است، گفت: فقط کافی است به صورت من نگاه کنید؛ من همیشه خوشحال هستم و می‌توانم این را بگویم که بابت تمام افرادی که جذب کردیم، خوشحال هستم. برای خودمان و برای باشگاه راضی‌کننده بوده است.

مورایس توضیح داد: همانطور که می‌دانید کشور همسایه، عربستان، چه بازیکنانی را می‌خرد اما بازیکنانی بوده که ما به خاطر هزینه‌شان نتوانستیم آنها را جذب کنیم. می‌بینیم که بازیکنانی مثل بنزما، کانته و... به لیگ عربستان می‌روند اما ما هنوز اجازه نداریم و نتوانسته‌ایم بازیکنانی با چنین مبالغی داشته باشیم. البته این را هم اشاره کنم که ما بازیکنان ایرانی خیلی خوبی در لیگ ایران هستیم. ما ایرانی هستیم و اینجا ایران است و بدانید که بازیکنان بسیار باارزشی داریم که با آنها در لیگ‌های بین‌المللی شرکت کنیم.

به صورتم نگاه کنید، خوشحالم / مورایس: ما هم بنزما و کانته خودمان را داریم 2
به صورتم نگاه کنید، خوشحالم / مورایس: ما هم بنزما و کانته خودمان را داریم 3